Tar pause fra 1.nov istedenDa driter du i pause og koser deg her med oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar pause fra 1.nov istedenDa driter du i pause og koser deg her med oss![]()
Litt må vi jo ta innpåVi mp jo ta innpå nå, for denne farten hadde vi ikke i går så sent. Men vi ligger etter da, så vi har en del å ta inn
Slitsomt å høre på, jeg vil jo bare ta vondten hennesÆsj da, ikke bra![]()
Sov godt søtaHåper dere klarer det
Nå er det kvelden her. God natt![]()
Ja, vi må kjøre samme løpet... Men hvilken vei nå, snu klokka tilbake? Så derfor drøye legginga ja. Er medDet er nå i helga ja, og jeg tenker å begynne å drøye legginga i morgen kveld...
Jeg har få, sparte på innleggene..Jeg har ingen aning på hvor mange innlegg jeg har i dag en gang jeg nå :-o
Men rundt 150 tror jeg...
Den er godkjent ;-)Frem til 1. Nov ,etter det pause
Det må jo gå. Så mange som vi er her nå er det ikke mange på hver?18,3!
Her koker det i kveld altså! Mange som vil at vi skal klare det!
760 innnegg og 17 tråder.... 70minutter
Godt detJepp, herved bevist at det var ham, jeg ser ham
Spring å hent noe matSkulle spist også forresten. Mannen blir sikkert ikek så happy når jeg ikke har gjort det, siden jeg jo har gått ned i vekt siste uke, og er tilbake under der jeg var for to uker siden, og har da +3 kilo hittil. På 29 uker.
Kom han eller?Men hvor blir det av han som "ta et glass (ikke alkohol), mingle litt, og kommer snart hjem? Ham jeg hører bilen til npå, kanskje?
Det må vi klare!18,3!
Litt må vi jo ta innpå![]()
Ja. Tanken er nok der hele tiden. Bruker du noen hjelpemidler som eggløsningstester eller temping?Skjønner det. Jeg har jo ikke prøvd så lenge, men tanken er jobber for meg også. Heldigvis har jeg jo 3 åringen som holder meg opptatt![]()
Alt topp herJada. Nå har jeg det så bra så.
Enn du - alt vel?
Kom han eller?
Ja man vil jo gjerne detSlitsomt å høre på, jeg vil jo bare ta vondten hennes![]()
Burde være overkommelig!!18,3!
SåbraJeg har ingen aning på hvor mange innlegg jeg har i dag en gang jeg nå :-o
Men rundt 150 tror jeg...