Ja.. hadde slutta å tro det skulle gå. Plutselig var jeg gravidEnda godt, 3 år, det er lang tid det. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. hadde slutta å tro det skulle gå. Plutselig var jeg gravidEnda godt, 3 år, det er lang tid det. :/
Ja det skjønner jeg...Ja, godt å være tilbake også!
Trengte litt ekstra tid på å komme tilbake, for at vi har tatt en stor avgjørelse om at vi avslutter prøving på en tredjemann. Da ble forumet litt too much noen dager...
Var det gubben som kom hjem? Han kan lage mat til deg?
Og det er da flaks ;-)Jeg skulle også ha lagt meg, men er for høy på adrenalin....
Sov godtHåper dere klarer det
Nå er det kvelden her. God natt![]()
Håper jeg også. Sitter ved siden av henne og får da skravlet litt. Hun er tett, så hun våkner nå og da å da må hun se mamma ♡Håpern sovner snart igjen!
Prøvde. Hun hørte etter, faktisk. Våkner nå og da. .Sov nå må du si
Yes på genereltPå generelt?
Må ikke glemme å spise;-)Skulle spist også forresten. Mannen blir sikkert ikek så happy når jeg ikke har gjort det, siden jeg jo har gått ned i vekt siste uke, og er tilbake under der jeg var for to uker siden, og har da +3 kilo hittil. På 29 uker.
Må jo prøve å klare det herSå flink du er![]()
Og det er da flaks ;-)
Er du våken enda da???Da er det vel bare å fortsette da
Håper hun sover godt snartPrøvde. Hun hørte etter, faktisk. Våkner nå og da. .
Åh nei, er det i helga klokka stilles...? Da blir det alltid kaos med nettene her...!Ja, alt mitt håp er nå på at klokka stilles i helga. Så alt blir en time tidligere. Da kan vi prøve på nye rutiner.
Må prøve å finne på noe lurt vi lsm gjøre hver kveld til en fast tid slik at hun skjønner det er natta![]()
Trøtt???Jeg har køya... Må vel legge bort mobilen snart også...
Var det gubben som kom hjem? Han kan lage mat til deg?
Skjønner det. Jeg har jo ikke prøvd så lenge, men tanken er jobber for meg også. Heldigvis har jeg jo 3 åringen som holder meg opptattJa.. hadde slutta å tro det skulle gå. Plutselig var jeg gravid![]()
Ja nå er det livMen 18,4 i minuttet siste ti minutter. Vi har superduperfart nå altså!
Åh nei, er det i helga klokka stilles...? Da blir det alltid kaos med nettene her...!![]()
Ja, det hadde vært moroMå jo prøve å klare det her