Så herlig da![]()
Ja, ganske greit
Nå har mini slumret/sovet på rommet siden 19.30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig da![]()
Ser dårlig ut i dag..Konklusjon etter å ha fulgt stat i en halvtimes tid er.... tempo omtrent som i forgårs, ikke som igår, enn så lenge
Joda, men allikevelDu skal ikke ha baby i desember da
Har litt bedre tid på deg da![]()
Ja :/ håper vare jeg er heldigere neste gang og slipper unna de verste bekkenplageneJa, smerte er en tidkrevende følelse. :/
Trodde du hadde spart litt til megDet var detnå er det tomt...
Ja da blir det søl...Tja, hun skulle skjule skåla si fra broren, trolig for å ha i mer sukker enn hun hadde lov til, og kom til å skubbe borti den så det altså kom melk og havregryn utover
Det har jeg,du da?God kveld til deg ogsåhatt en fin dag?
Jepp, det var detJippi, da har vi nådd side 1.000.
Da er bare 20500 innlegg på denne tråden neste.
Var det ikke noe slikt vår kjære Tamara snakket om?
Blir det tidlig kveld?Trøtt kjenner jeg..
Vel vi har ikke nådd dagens utfordring uansett så kanskje like greit.Må bare stå på videre skjønner jeg![]()
Tok meg litt vann nå daHuff, har egentlig ikke hørt at man kan få for mye av det Så da er du vel trygg![]()
Du har jo lov, du er gravidTrodde jeg hadde vært flink her i dag, men så kom jeg på at det ble en pinneis nå i kveld![]()
Trodde du hadde spart litt til meg![]()
![]()
Det var rbkIngen anelse![]()
Hørtes herlig ut :-DHar gass peis
Ser ut som vanlig peis, men tennes med fjernkontroll og kan innstilles med termostat.
Da skjønner jegUhm nei... Var ikke så mye siden det var restene fra sist helg![]()
Ja syns detDet er et ork når man ligger.godt![]()
Vi gjør desverre detDet må til
Vi ligger stadig bak gårsdagen :/