Var en merkelig følelse når bekkenet ble bra igjen. Hadde glemt av hvordan det føltes å ikke ha smerter der hver gang jeg bevegde på meg :OÅh, det var enda godt å høre ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en merkelig følelse når bekkenet ble bra igjen. Hadde glemt av hvordan det føltes å ikke ha smerter der hver gang jeg bevegde på meg :OÅh, det var enda godt å høre ♡
Gir den god varme også?Har gass peis
Ser ut som vanlig peis, men tennes med fjernkontroll og kan innstilles med termostat.
Uff ikke si det da. Snart blir det jo mørkt døgnet rundt her oppe..Rekker jo nesten ikke ut om ettermiddagen i dagslys for tida. Når middagen er over er jo mørket der.
Neida, tuller jo bareIkke si slik, han er bamsen min
Så koselig :-DAlt er bare tipptopp her også![]()
Nå er lille O lagt for kvelden,så nå skal jeg bake sjokoladekake til bursdagsselskap for jenta i morgen
Du gjør da?
Ja viktig å svinse litt rundtTakkmå innom litt underforum også
![]()
JaJa det er vel mest vanlig med dagtid med den utdannelsen![]()
Endte med å tømme denJeg måtte, var helt fullt på kjøkkenbenken![]()
Satte på en maskin til ;-)
Halsbrann?Kan man få i seg for mye melk i løpet av en dag?![]()
![]()
Slapper av i sofaen
Har du pakket ferdig nå?
Ikke særlig mye annet enn å skravleDumdidei! Hva styrer dere med ikveld?![]()
Skulle gjerne ha gjort det selv også tro jegSå bra![]()
Det er alltid herligJa. Var deilig å få brukt kroppen![]()
Det hørtes jo veldig godt ut daMelkesjokolade med oreo![]()
Å ja, veldig god og varmGir den god varme også?![]()
Ja. Jeg blir nok å legge meg relativt tidlig I kveld.Håper du får litt hvile i kveld da![]()
Ikke mye. Gubben er nok hjemme fra trening om ikke så lenge. Tenkte å sjekke mini. Han sovnet (overraskende nok) av seg selv i kveld og ikke sutret/gråt heller etterpå så nesten litt sjokkertDumdidei! Hva styrer dere med ikveld?![]()
Ja det er det nokHåper også det. På tide at han lærer å sovne selv nå
![]()
Ja, har drukket det gjennom hele dagen nåHalsbrann?![]()