jenta86
Gift med forumet
Alt er bare tipptopp her ogsåHei hei!
Alt bra her :-D
Med deg?
Nå er lille O lagt for kvelden,så nå skal jeg bake sjokoladekake til bursdagsselskap for jenta i morgen
Du gjør da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt er bare tipptopp her ogsåHei hei!
Alt bra her :-D
Med deg?
Jeg er ikke sikker.. Jeg er bare overalt og skriver så mye jeg kanHvordan er tempoet nå ?Jeg har lagt unger, de sover, mannen er ventet hjem om... vel, om en times tid kanskje? Halvannen? Noe sånn. I mellomtiden skravler jeg
Jeg måtte, var helt fullt på kjøkkenbenkenTa ut av oppvaskmaskinen eller drøye det til i morgen:-s. Hmm
Hva skjedde?Særlig lite aktuelt, det ble definitivt meg som måtte rydde opp, men duken må byttes. Det gikk selvsagt utenfor plastspisebrillen hennes.
Jeg er ikke sikker.. Jeg er bare overalt og skriver så mye jeg kan![]()
Hva skjedde?
Slapper av i sofaenDumdidei! Hva styrer dere med ikveld?![]()
Haha, ja hadde blitt litt slitsomtJo så gærne er vi![]()
Den kommentaren har gått meg hus forbiEr ikke så kaldt her, Klatremus sa at hun endelig fikk fyr på ovnen, jeg kommenterte bare at jeg er glad for at peisen vår har fjernkontroll.
Var mer det at når det blir kaldere og jeg skal tenne den er det kun et lite trykk
Jepp :-DHurra, da blir det godt og varmt![]()
Og hurra for innlegg ;-)Haha, se hva som skjer når man tar ting ut av kontekst, ds ble det vist flere innlegg .
Har gass peisDen kommentaren har gått meg hus forbi
Ja her må vi tenne opp manuelt
Heldig med knapp da ;-)
Så braHun sover nå.![]()
Ja det håper jeg..Men vi klarer det
Det tviler jeg ikke påHoho! Takk
Det var verdt en sprekk![]()
Den er farlig god!Er det jeg også tenker men sofaen var veldig god:-/
Håper du får litt hvile i kveld daNeida. Jeg er nok bare sliten idag.![]()
Ja det er vel mest vanlig med dagtid med den utdannelsenSkjønner detJeg kunne tenkt meg å jobbe både dagvakter og natt. Men med min utdannelse innenfor økonomi og ledelse blir det vel mest 9-4 jobber.