Å neiUff mannen hadde sykkelen på taket, også hadde han glemt det da han gassa på inn i carporten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neiUff mannen hadde sykkelen på taket, også hadde han glemt det da han gassa på inn i carporten
Var greit igår kveldEr det liv her ?![]()
Det er strålende jobbetDa er det kveldens siste innlegg på meg og nr 300 for dagen.
Her er stat for denne dagen:
Denne tatt 00.01:
Vis vedlegget 142269
Denne tatt noen minutter senere:
Vis vedlegget 142270
Godt jobba folkens!
Da tok vi inn en del fra mandag og tirsdag også, var 608 unna å være ajour med Sara sitt tall på 28 948 133
For en god gjerning! Bra initiativ!Må pakke noen klær som skal sendes til ei venninne med litt dårlig råd.
Vinn-vinn i grunn, jeg blir kvitt litt og hun får sårt tiltrengte klær til barna
Takk, synes det er fint at andre kan bruke klær etter oss jegFor en god gjerning! Bra initiativ!
Du skulle jo lære meg å sove godt. Det glemte vi visstnok går. . Trøtt. ..Sov godt søte du![]()
Absolutt! Flere burde bli flinkere til detTakk, synes det er fint at andre kan bruke klær etter oss jeg![]()
Det er veldig omtenksomt av degMå pakke noen klær som skal sendes til ei venninne med litt dårlig råd.
Vinn-vinn i grunn, jeg blir kvitt litt og hun får sårt tiltrengte klær til barna
Helt klartSjokolade smaker best alene![]()
Hurra hurra hurra! GratulererHipp hurra for verdens beste OJ som blir 2år i dag
![]()
!!!Hva drev du med da?!Ble plutselig borte en hel time!!
God morgenGod morgen. Fikk sove bittelitt lenger idag
. Mini fant ut at 05.30 var en grei tid å våkne. Prøvde å få an til å drøye det litt til men ca kvart over 6 tok gubben mini med seg ut i stuen.
God morgenGod morgen jenter, litt mer oppe en vanlig i natt, men ikke så ille som fryktet.
Jeg er fremdeles ganske forkjølet, men på bedringens vei.
Lille U har fremdeles feber, men ikke så høy som i går og almentilstanden hans er mye bedre.
God morgen søte KenguGod morgen
God morgenGod morgen alle sammenjeg har absolutt ikke sovet godt I natt..