Boblefrua
Forumet er livet
God natt! Vi Skravles i morgenNei nå er det natta. Slutt på skravlingen for min del.tvi tvi til dere som holdt ut lengre enn meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt! Vi Skravles i morgenNei nå er det natta. Slutt på skravlingen for min del.tvi tvi til dere som holdt ut lengre enn meg
![]()
Nei nå er det natta. Slutt på skravlingen for min del.tvi tvi til dere som holdt ut lengre enn meg
![]()
Vi Skravles i morgenJeg kaster inn håndkle selv. Dere er flinke!jeg har dessverre bidratt lite i kveld (skylder på svigermor). Kommer sterkere tilbake i morgen formiddag
god natt alle!
Jeg kaster inn håndkle selv. Dere er flinke!jeg har dessverre bidratt lite i kveld (skylder på svigermor). Kommer sterkere tilbake i morgen formiddag
god natt alle!
Hoho...da er det jo ikke noe håp!Hjelper ikke.. Glemmer alltid handlelappen hjemme![]()
Noen må jo gjøre detJeez som dere skravler
Ja det er du nok da ;-)Jada, er langt over 100, sikkert nærmere 200 så jeg er nok innafor![]()
NeiÅja hun Ja![]()
Sett henne?
Jeg har vært i dusjen ;-)Ja væl her inne var de folk ennå![]()
Jeg måtte ta en dusj.Nei nå er det natta. Slutt på skravlingen for min del.tvi tvi til dere som holdt ut lengre enn meg
![]()
Har snikspist sjokolade selvJa tydeligvis![]()
Jeg måtte en kjapp tur i kjelleren og hente opp regntøyet til frøkna som hang til tørk. Hang det her i stua foran ovnen i stedet ;-)
Og hentet meg en sjokolade![]()
Og der var du igjen :-DSkjønner det![]()
God kveld søte duGod kveld![]()
God planMannen er ute, frem med sjokoladen![]()
Hoho...da er det jo ikke noe håp!![]()
Så en episode av Blacklist med gubbenOg der var du igjen :-D
Hvor ble du av???
Så det er de dagene hun er der at han blir sendt hjem?Dette er en liten familiebarnehage så de har ikke ped.leder der hver dag og hver gang henne er der skjer det nesten hvertfall, ligger noe der tror jeg.
Han er bare 2,5 år og han snakker men klarer ikke og fortelle hva som er helt galt ennå. Han vil jo i bhg hver dag og elsker jo de andre barna for han vil jo nesten ikke være med hjem på ettermiddagen og snakker jo om de andre barna store deler av kvelden hjemme etterpå![]()
Sikkert overloadÅnei!! '
Takler ikke serveren pågangen???