Haha! Det er nok lurt daNestenca 7000 innbyggere i kommunen. Neida, det gjør faktisk ikke det. Det er en så stor salong at det er for mange der på en gang, så folk passer som regel munnen sin
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Det er nok lurt daNestenca 7000 innbyggere i kommunen. Neida, det gjør faktisk ikke det. Det er en så stor salong at det er for mange der på en gang, så folk passer som regel munnen sin
![]()
skomakerens barn har aldri nye sko hellerHehealle er fine på håret til jul, sett bort fra frisøren
haha.
Sånn sett er du heldigMer til meg ds![]()
Og der var du Ja:-DGod kveld![]()
Hva med å flytte det som skal brettes over til sofaen?
haha,ser jo nå at det står desemberglede jaJeg tenkte på babyen i magen når jeg sa lillesøster![]()
Ja. Noen mnd? Den er kjempe god!Ny? Aldri hørt om. God?
Bra det har god effektGa han en paracett til.
Begynner å bli noen timer siden sist
Neida, det ligger vel noe I detskomakerens barn har aldri nye sko hellerhehe
Tror faktisk detSom er hakket større enn mitt.
Har ikke begynt å tenke så langt en gang jeg :-oflere som gleder seg til jul? jeg er verre enn barna,starter nedtelling leeeenge før 1.deselsker alt som har med jul å gjøre
![]()
Teit hang-upHun har den hang-up'en på å gi seg på en total som er rund
Stemmer det, blir veldig koselighaha,ser jo nå at det står desemberglede jaså koselig da
![]()
Ja, potetgull derimot. Det er som regel tomt før jeg får sett i skålaSånn sett er du heldig![]()
Huff daNå kan ej skriva lite her inne efter en lång dag men 3 åringen hjemma med feber og øronbetenelse. Stakkars liten så vont han hade
Det er jo utrolig kjedelig :/Fader altså, jeg blir bare kastet ut av BV og må logge på igjen hver J+*%%% gang!!!![]()
Det er så kjipt detSnart snart 50.000 innlegg