Hehe, det er en slager, ikke favoritten lenger. Men den er også I skapetOg jeg som trodde favoritten din var Daim
Har du smakt de nye smash kulene?
Ja, men jeg syns liksom ikke de var så gode. . Føles ut som jeg spiser perlene til hun på reklamen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det er en slager, ikke favoritten lenger. Men den er også I skapetOg jeg som trodde favoritten din var Daim
Har du smakt de nye smash kulene?
Typ alle kjenner alle? Blir det mye sladder fra kundene da?Jobber for en lokal salongBor på landet
![]()
Umenneskelig!Ja, tydelivis. Han er sær![]()
Det kan da ikke være mulig??Hæ? Er det mulig å ikke like smash?!
Derfor er det kjekt via mobil, jeg bare skriver etterhvert som jeg leser meg oppSånn at jeg har mistet oversikten over om jeg klarer svare alle
Det er det jaer ekstra koselig i jula det![]()
Nei er ikke detSliten???
Jada MasaSå klatremus rett etter jeg postet innlegget![]()
Nei, ta klærne med til sofaen![]()
Jeg har en berlinerbolle igjen.Tok meg en sjokolade jeg. Det er jo onsdag liksom
NestenTyp alle kjenner alle? Blir det mye sladder fra kundene da?![]()
Mer til meg dsUmenneskelig!
greia er at jeg skravler i flere tråder, og det er da jeg mistet litt konsentrasjon og oversiktDerfor er det kjekt via mobil, jeg bare skriver etterhvert som jeg leser meg opp
Og håper at det er nok folk og tempo til at jeg ikke spammer ;-)
Ny? Aldri hørt om. God?Melkesjokolade med ritz; favoritten![]()
Åååå så lita jente på barneavd. Født i uke 23
Nei, ikke sant!!Det kan da ikke være mulig??![]()
Ååå, det må være lite ja. Hvor mye veide hun?Åååå så lita jente på barneavd. Født i uke 23
Huff det er vondt :-(Nå kan ej skriva lite her inne efter en lång dag men 3 åringen hjemma med feber og øronbetenelse. Stakkars liten så vont han hade