Ja jeg gjørflere som gleder seg til jul? jeg er verre enn barna,starter nedtelling leeeenge før 1.deselsker alt som har med jul å gjøre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg gjørflere som gleder seg til jul? jeg er verre enn barna,starter nedtelling leeeenge før 1.deselsker alt som har med jul å gjøre
![]()
HeheDen med melkesjokolade er jo så god, tviler på det er noe bedre.. og den med smash er god
Jeg er her :-DTror ikke jeg har sett dem?![]()
Skjønner jeg i runn godtJa Stakkarn fick apocellin å de smakar blæææ så han kastar det opp
Hvilken kjeks spiste du? Har du baket?Ja, det er sant![]()
Jeg venter på at min skal dra på jobbYess!!
Og nå gikk samboer for å legge seg og ;-)
hihi,jeg ble plutselig skyldigFrisør. . Alle skal være fin på håret til jul![]()
Har prøvd på det jeg Og, men da blir det for få innleggJeg rekker jo ikke gå inn på underforumene en gang jo![]()
Koselig med mammamiddag av og tilHar hatt en fin dag, jobb og middag hos mamma etterpå![]()
Så snille dere er som er på sykebesøk![]()
Hvor gammel er mini?![]()
Jeg viste det var noe jeg hadde glemt!!!!!!Hehe...ingen som kan bære deg i dusjen?
Ikke handlet mann på Kiwi ennå?![]()
Er lenge siden nå daSå sent?
HeheHaha.. føler meg truffet![]()
Jada, vært her siste halvtimen jeg ;-)Der var du ja!!
Nå må du holde deg her!!
Jeg gleder meg til å bake, pynte, høre på julemusikk, være med familienhva gleder du deg mest til?![]()
Ha ha ja er vel drtDopause er ok![]()
Enda godt, vi må jo holde tempoet oppe mens folk er våkneEr litt fart akkurat nå, ja
hva liker du best med jul?Ja jeg gjør
Au da! *blåser på*Nei, jeg har bare dårlig bekken som ikke har lyst å flytte på meg, og halsbrann
Klart du må detMå jo det![]()