Det orker jeg ikke snakke om. Det får jeg ta et oppgjør med etter fødselJeg også... men var på vekta u morges. Så jeg har lov![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det orker jeg ikke snakke om. Det får jeg ta et oppgjør med etter fødselJeg også... men var på vekta u morges. Så jeg har lov![]()
Hihi, nei blir kanskje feil retningKanskje ikke i den retningen men![]()
Jeg spiser og sjokkisSpiser sjokkis jeg også![]()
Eller tenkte du på noe annet?Mhm er det
Slett ikke dumtSom også er febernedsettende, og sikkert ikke dumt
Eg gleder med till des eg, ta fram pyntenGleder meg til nov jeg
Tja, men mye bedreEr den ganske lik som melkesjokolade med kvikklunsj? Søtt og salt?
Hva spiser du?Spiser sjokkis jeg også![]()
Det er jegGod kveld
Klar for å skravle litt?
God kveld frøkenGod kveld![]()
Ja Stakkarn fick apocellin å de smakar blæææ så han kastar det oppUff da, det er vondt ha
Høres bra utDet er jegkvelden er da ung, og jeg har ingen planer
![]()
Ja, du har jo verdens beste unnskyldning. Gleder meg til det blir min tur!Det orker jeg ikke snakke om. Det får jeg ta et oppgjør med etter fødsel![]()
Ja, spesielt når 3 åringen er I nærheten. ..Hihi, nei blir kanskje feil retning![]()
Jeg har jo det, men vil jo ikke gjøre det alt for vanskelig for meg etter fødsel hellerJa, du har jo verdens beste unnskyldning. Gleder meg til det blir min tur!![]()
Den kunne jo ikke okkupere sofaenSå flink du er)
Nå kan ej skriva lite her inne efter en lång dag men 3 åringen hjemma med feber og øronbetenelse. Stakkars liten så vont han hade