Kanskje likså greitHe he får holde meg unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje likså greitHe he får holde meg unna
Hva skjer??Ai ai luree på om jeg må ta pause
Du må ikke glemme at jeg har et avhengighetsproblem![]()
Hihi, som sagt det er jo onsdag. Lille lørdagjeg har spist cookies![]()
Ja er jo sant detKanskje likså greitmer til meg
Hva skjer??![]()
Jeg føler vi snart har november her nå. Ikke lenge igjen til helg igjen. Synes det går rasende fort for tida..Gjør nok det
Uff da, det er vondt haNå kan ej skriva lite her inne efter en lång dag men 3 åringen hjemma med feber og øronbetenelse. Stakkars liten så vont han hade
Hehe, ikke lett å henge medSånn at jeg har mistet oversikten over om jeg klarer svare alle
Gleder meg til nov jegJeg føler vi snart har november her nå. Ikke lenge igjen til helg igjen. Synes det går rasende fort for tida..
Jeg også... men var på vekta u morges. Så jeg har lovHihi, som sagt det er jo onsdag. Lille lørdag
Jeg har blitt litt for dårlig til å skille mellom hverdag og helg i det siste![]()
![]()
Snart snart 50.000 innleggHva skjer??![]()
Er den ganske lik som melkesjokolade med kvikklunsj? Søtt og salt?Melkesjokolade med ritz; favoritten![]()
Ja, er begrenset hvor langt man kan tøye strikkenSjarmerende i allerhøyeste grad, men også slitsomt når man selv prøver å slappe av og bli frisk.
Etter 5-6 ganger på 20 minutter får man liksom nok..
Spiser sjokkis jeg ogsåTok meg en sjokolade jeg. Det er jo onsdag liksom
God kveld til deg ogsåGod kveld![]()
Mhm er detDet gjør jeg også
Enda nærmere jul da![]()