Passer fint i dagDeilig å slappe av litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passer fint i dagDeilig å slappe av litt![]()
Må slappe av litt ogsåFine greier![]()
Nja det tviler jeg påSpanderer du dem på oss idag??![]()
Det er viktig !Må slappe av litt også![]()
Huff daÅhh, nå trekkes jeg mellom flere ting her...
vi skravle med dere og få opp antallet innlegg, det ser virkelig ut som om vi kan klare det i dag!
Vil/bør strikke på tunikaen til lillesøster dersom jeg skal få komme igang med hentedressen i november, det er ikke såååå lenge igjen av oktober.
Fikk da i dag svaret på at joda, "kirkekaffi" blir her på søndag, så derved bør "jeg" rydde og vaske huset. Reelt sett mest mannen, men jeg må jo bidra etter evne. Evnen etter denne treninga til jentungen hvor jeg har sittet på gulvet i en gymsal og kjent det svi i symfysen og fått hjelp til å komme meg opp, er reelt sett meget minimal...
Viktig å trives daTakkjeg trives virkelig godt med jobben min
)
Er det spennende?Solgt her nå![]()
Si ifra om du finner det utMå oppdatere meg på hvordan vi ligger an nå![]()
Kan ikke klageIkke gale det da![]()
Ja, jeg synes detEr det spennende?
Ligge på sofa, surfe litt på nett, se en episode av BlaklistHva skal dere i kveld?
Det ser lovende ut. Har tro på at det gårSi ifra om du finner det ut![]()
Vi skal se en episode av Blacklist på ViaplayHer var det stille! Skal dere se noe spennende på tv i kveld?
HihiOg å snakke seg til at det hadde vært deilig å kunne få sove over![]()
Er vel nesten umuligHar neppe noen plan om det![]()
![]()
Tror ikke jeg hellerEr vel nesten umulig![]()
Akkurat nå vet jeg ikke:-oHallo! Hva går praten om i dag?
Ja da var nok paracet riktig valgUnder en halv time fred og ro før sutringen begynte igjen.
Fikk knapt spist..
Han har det ikke bra.
Har ikke feber, men almentilstanden er ikke god så ga en paracett
Tror da Det. Jeg har fått inn over 130 innlegg såMen har det vært bra med liv her da?