Ja håper det blir litt fart her i kveldMå være det om vi skal klare det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper det blir litt fart her i kveldMå være det om vi skal klare det![]()
Jepp, jeg følger godt medEnda godt at noen oppdaget det![]()
Jentungen er i seng nå, så må henge med litt jeg ogsåDet er brajeg blir nok her litt innimellom i kveld
![]()
Satser på det jeg ogsåJa håper det blir litt fart her i kveld![]()
Så på reklamen at det virker veldig spennende i kveld!Luksusfellen tenker jeg
Må jo ha vært mye over 100 daTja, ikke Sikker.
Men iallefall over 100
Neglene får venteDette er mitt 120. innlegg i dag siden jeg stod opp. Pluss de jeg hadde etter midnatt men før jeg sovna.. La oss si 15 innlegg til da...
Men neglene mine har jeg ikke fått gjort noe med :-o
Ja bør vel det. Har vasket og brettet og hengt opp klær mesteparten av dagen. En del bøy og tøy magen ikke likteDa må du ta det med ro ja
Ikke sett reklamen jegSå på reklamen at det virker veldig spennende i kveld!![]()
Hva handler det om i dag?Så på reklamen at det virker veldig spennende i kveld!![]()
Bekkenet ditt? Uff så kjedelig å plages med det!Minst mulig
Skravle og strikke og spise kveldsmat og pusse tenner og legge meg, håper jeg. Muligens bidra i legging av barn, vi får se, jeg har ikke kropp til å bevege meg så mye med det første egentlig
Nå er jeg snart klar ogsåDa tror jeg at jeg muligens, kanskje har litt skravle tid.
Jippi, dette skal gå fintDa er vi over halvveis på antall tråder som skal lages, og ikke så langt fra halvveis på innlegg.
Og kveldsskravlingen har ikke engang startet
Dette går veien i dag
Høres ut som greie planer det![]()
Å københavn, heldiggrisSmåskravle litt med svigermor og pakke til københavn i morgen. Du da?
Håper du har blitt tørr igjenJa..men regna visst igjennom likevel![]()
Ja håper det blir litt fart her i kveld![]()
Det går vel i det samme som alltid. Men synes reaksjonen og hva de sier på reklamen gjør at den virker mer spennende enn ellersHva handler det om i dag?
Ja, blir deilig med en liten miniferie nåÅ københavn, heldiggris