Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en app som heter growth. Den følger jeg Ls kurve på![]()
Det går nok helt fint![]()
Hvor mye tar du?Magnesium funker ikke i det heletatt på meg, jeg har det i bena, armene og egentlig hele kroppen![]()
En liten tur på apoteket og så prøve og slappe av mens mannen stresser med pakkingHva skal dere i kveld?
Skal han bort?En liten tur på apoteket og så prøve og slappe av mens mannen stresser med pakking
Flink du erBegynner å se greit ut nå. Liten rydde pause
. Mini sover, gubben øver til gradering og kun støvsuging igjen
![]()
Hva ble det til?Vurderer om jeg skal gjøre noe fornuftig eller ikke
Aha, da er det nok fort gjort å stikke innomNei, 1,5 time. Men hun pendler hit hver dag pga jobb.
Helt fantastiskGanske imponerende vil jeg si![]()
![]()
Og å snakke seg til at det hadde vært deilig å kunne få sove overAha, da er det nok fort gjort å stikke innom![]()
Det er ei lita jenteSå spennende, vet dere kjønn?)
Jaa, må bare holde ut til lille har kommet ut og jeg er ferdig med og ammeÅhjeg blir så sinna når jeg får det en sjelden gang i arma og.. det er så vondt
![]()
Han drar til Dublin i morgenSkal han bort?
Småskravle litt med svigermor og pakke til københavn i morgen. Du da?Hva skal dere i kveld?
Hva skal dere i kveld?
Lite eller ingenting!Hva skal dere i kveld?
Da må du ta det med ro jaLite eller ingenting!Har så masse kynnere i kveld så ligger egentlig bare her å skravler
Alt bra med dere?
Høres ut som greie planer detMinst mulig
Skravle og strikke og spise kveldsmat og pusse tenner og legge meg, håper jeg. Muligens bidra i legging av barn, vi får se, jeg har ikke kropp til å bevege meg så mye med det første egentlig
Luksusfellen tenker jegHer var det stille! Skal dere se noe spennende på tv i kveld?