Fikk du se kurva hans da? Om han følger kurva si greit ?![]()
Nei, var bare å veide selv
Sist vi såg på kurven var på 6ukers kontroll... Menmen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du se kurva hans da? Om han følger kurva si greit ?![]()
Satser på det snur seg. Vi som var inne i en ganske grei rutine, så snur alt seg på hodetTing blir vel kjedelige for de også sånn som ossdet blir vel bedre
![]()
Greit å høre at ryggen er bedreJoda. Han har ikke betennelse nå i skuldra. Det var ifjor![]()
Nå er det ryggen. Den er han litt bedre i. Nok til at han klarer å holde dattera si iallefall
Haha det var mine oppgaver og. Eneste jeg synes var greit før![]()
Hurra for snart novHehe. November er jo snart her. Tiden går altfor fort![]()
Yes det stemmerTil 50000?
Da må du bestille lapskausJa: det er synd
Jo hun kommer den 4 november![]()
Typisk. Også når mannen har vondt i ryggen.. :/Satser på det snur seg. Vi som var inne i en ganske grei rutine, så snur alt seg på hodet![]()
Greit å høre at ryggen er bedre![]()
Åja, i fjor ja, ds har du vel øvd ei stund på å like det![]()
Så lenge det virker så er det vel greitJa, er stortsett jeg som har laga middag hver dag siden![]()
Ja, deilig å se han litt mer mobil. Er nok medisiner som gjør han slik, men godt er det![]()
Vet ikke om jeg kan si kramper jeg altså, det gjør rett og slett helt jævlig vondtÅåh, du har det samme ja :/ det er grusomt. Mye kramper??
Jeg har en app som heter growth. Den følger jeg Ls kurve påNei, var bare å veide selv
Sist vi såg på kurven var på 6ukers kontroll... Menmendet går nok fint
![]()
18+5Huff, det høres ikke moro uterbdu langt på vei?
![]()
Takk takkSå gøy davelkommen inn!
Ah. jeg har nesten konstant rls. Magnesium hjelper litt. Men ikke mye. Men krampene er ekstremt vonde. Gjør vondt i flere dager når jeg har fått de.Vet ikke om jeg kan si kramper jeg altså, det gjør rett og slett helt jævlig vondt![]()
Ja, er detSå lenge det virker så er det vel greit![]()
Joda, godt tiden går fremoverHurra for snart nov
Liker ikkeYes det stemmer