Det er godt daBlir fiskeboller idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt daBlir fiskeboller idag![]()
Oi. Regner med at det ikke er noe å bekymre seg forSikkertJeg har ikke helt satt meg inn i det, men husker helsesøster sa han skulle helst være over 6kg til kontrollen
![]()
Hva har du spist?Stapp mett! Hurra![]()
Ble nesten detJulaften for deg idag da![]()
Du må være en merkelig rase haha.Liker det også jeg![]()
Lapskausen åt a morHva har du spist?
Åh, jeg er begynt å like det etter gubben tvang meg å være mer på kjøkkenetBurde sikkert jeg også, men hater å lage mat![]()
Gubbis liker å lage mat her i huset så da holder jeg meg unnaÅh, jeg er begynt å like det etter gubben tvang meg å være mer på kjøkkenet![]()
Nei:/ nå ligger hun og er påtur å sove hvil.. vet hun våkner om en times tid da. Klokka stilles jo på søndsg uansett så om hun nå begynner å legge seg 9 blir det jo 8 daJa, det ble ikke noe bedre går?![]()
Vet hva det er, bare aldri smaktBodde der i ca 1.5 år. Er egentlig ca det samme som forstørret fiskepinner med pommes frits
![]()
Oi. Regner med at det ikke er noe å bekymre seg for![]()
Da seiret fornuften daVaske klær. Ordne oppvasken.
Men gjorde nettopp det![]()
Så kjedeligNei:/ nå ligger hun og er påtur å sove hvil.. vet hun våkner om en times tid da. Klokka stilles jo på søndsg uansett så om hun nå begynner å legge seg 9 blir det jo 8 da![]()
Men det kan endre seg over tidhva veide han når han var født?
Er det ikke noe liv når du vrir om?
Meen. Gravid er gravidJa, veldig også![]()
Ikke noe som er bedre enn fornøyde barnEr sikkert ikke det..ungen er jo glad og fornøyd ihvertfall
![]()
De hadde klart seg fint ;-)
Spist og gått tilbake ;-)