Kos med babystrikk da! Planen er for meg å begynne å stikke neste måned. Hahaha.. sier jeg hver måned, men neste mnd får jeg vite kjønn og da er det litt mer motiverende tenker jeg![]()
Strikker du noe til vanlig da?
Ja, babystrikk er gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos med babystrikk da! Planen er for meg å begynne å stikke neste måned. Hahaha.. sier jeg hver måned, men neste mnd får jeg vite kjønn og da er det litt mer motiverende tenker jeg![]()
Dette lover veldig godtDa er vi over halvveis på antall tråder som skal lages, og ikke så langt fra halvveis på innlegg.
Og kveldsskravlingen har ikke engang startet
Dette går veien i dag
Føles så mye mer virkelig når jeg kan si hun, og at jeg vet alt er braOii! Ja, da går det fort!har veldig lyst til å vite kjønn ja
![]()
Hehe...ja det er nok en fordel![]()
Det høres jo veldig bra utDa er vi over halvveis på antall tråder som skal lages, og ikke så langt fra halvveis på innlegg.
Og kveldsskravlingen har ikke engang startet
Dette går veien i dag
ÅåjaNei, den er om to uker
Bare nede for å veie![]()
Ikke i nesen heldigvis, men surkler litt i brystet.Uff.. Liker ikke
Virker han tett i nesa og sånt?
Ja! Var helt forferdelig, gjorde ikke noe annet enn og sove og spiseSåbra![]()
Var du og usanselig trøtt første trimester?![]()
Hvordan feires dagen?![]()
Jeg brgynte på noen sokker i sensommer, men fullførte aldri. Likte i utgangspunktet ikke fargen og garntype (var bare noen rester jeg hadde), og da er det demotiverende..Strikker du noe til vanlig da?
Ja, babystrikk er gøy![]()
Æsjda. Starteren som er gått fløyten?
Høres ut som mitt første trimester ogJa! Var helt forferdelig, gjorde ikke noe annet enn og sove og spise![]()
Har du kjøpt inn noe utstyr og er navn klar da?Føles så mye mer virkelig når jeg kan si hun, og at jeg vet alt er braså gled deg masse !
Huff ja. Jeg håper nesten de gikk opp på skolen igjen![]()
Jeg fant det ut selv når jeg var 9+1, så skjønte jo ikke hva deg var før testen lyste positivHøres ut som mitt første trimester og![]()
Bare at jeg ikke visste at jeg var gravid i de første åtte ukenehaha og midt i eksamenstiden i tillegg
![]()
Ja, ikke sant.Dette lover veldig godt![]()
Kjøpt litt klær bareHar du kjøpt inn noe utstyr og er navn klar da?![]()
Det er bra daIkke i nesen heldigvis, men surkler litt i brystet.
Dette kommer til å bli så fine dager som gressenke med to viltre unger, en syk baby og en syk mor
Åh, kjenner til det! Restestrikk blir ofte ikke fullførtJeg brgynte på noen sokker i sensommer, men fullførte aldri. Likte i utgangspunktet ikke fargen og garntype (var bare noen rester jeg hadde), og da er det demotiverende..