Grattis med 12 ukerHurra! Idag er mini 12 uker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis med 12 ukerHurra! Idag er mini 12 uker![]()
Så snill :-DGubben har vært snill og kjøpt nye vinterdekk til bilen min. Trengte visst det i år
![]()
Håper du kommer i mål med dine gjøremål
Og du plager oss ikkeartig å følge med!
Huff daJoda. har nå besøk.
Blitt forkjøla:/
Ny dag idagDet gjorde visst det :-(
Hei heiGod morgen![]()
Så bra de er ærlige og ikke bare prøver å tjene penger..Så snill :-D
Jeg var nede på verkstedet og fikk sett på mine. Han anbefalte meg å beholde dem ;-)
Så da sparte vi de pengene:-D
Da er det ikke rom for hvileUtfordringen er ikke klar enda, men jeg regner vel egentlig med 7000 pluss et eller annet, og skal vi ta inn det vi er på etterskudd hittil i uka snakker vi da 8506 innlegg. Så bare å skravle på
Ja ble skikkelig regn her og :-oTypisk at det skal pissregne ute når jeg snart skal ut på vandring![]()
God morgen søte duGod morgen alle sammen.
Her sitter vi og spiser frokost
Da er det ikke rom for hvile
Heia, heia!
synes det passet bra med nytt nickHei!
Det går sikkert bra
Fint du sa fra om byttet av nick ;-)
Kanskje han brygger på noe?Da var guttungen hentet i bhg etter han hadde vært slapp og bare ville hjem i dag, er null feber (36,6) og fin allmenntilstand så prøver vel igjen i morgenHan elsker jo egentlig å være i bhg
![]()
Håper du fikk deg en dupp- Vaskemaskinen går
- De eldste og mannen er levert på F
- Frokosten er inntatt
Så nå min lille venn, da syns jeg det er på tide at du sover igjen slik at jeg kan legge meg..
God dagGod dag jenterjeg prøver å ikke være her inne så mye nå. Sliter med angst for babyen i magen. Idag tok jeg en digital som viste 3+ hjelper der og da. Men når kvelden kommer blir jeg redd
Vis vedlegget 142130 skal til legen idag
jeg aner faktisk ikke hvor langt jeg er. Bare ca. 5 dager til ul nå
Byttet nick fra mirakelpia13
Ja da skal det gå utmerket ;-)I dag kommer jeg til å passerre 1818 forresten, jeg hadde 1781 kl 7.20 i morges.
Jeg burde også kommet igang... Før jeg må hente unger igjenOg jeg er en halv strikkepinne, altså ca 90 masker, fra å være imål med sptrikkemålet mitt for i dag.
Det er muligens på tide å tenke på den hanleturen min, så ejg får tatt den før lunsj. Evt drøye litt (ta litt mer nede i gangen? Bare såvidt begynt der) og så spise før jeg drar, kanskje like lurt
Jepp, det gjør jegNoen som gleder seg til babyverden sin julekalender i år??? I do![]()
![]()
![]()
Så snillGubben har vært snill og kjøpt nye vinterdekk til bilen min. Trengte visst det i år
![]()
Synes du også er flink jeg :-DJeg synes jeg henger her mye og svarer på mange tråder; men ikke i nærheten dessverre![]()