Skravletråd Oktober

Håper du kommer i mål med dine gjøremål:D
Og du plager oss ikke;) artig å følge med!

Jeg er da godt igang i alle fall, nå tenker jeg å ta lunsj og deretter handleturen min, så fortsetter jeg evt i gangen etterpå, der har jeg begynt å smått, men det hadde vært deilig å få støvsuget den, det kryr av sånne svarte fotballgreier fra kunstrgress samt grus på gulvet :(

Utfordringen er ikke klar enda, men jeg regner vel egentlig med 7000 pluss et eller annet, og skal vi ta inn det vi er på etterskudd hittil i uka snakker vi da 8506 innlegg. Så bare å skravle på
Da er det ikke rom for hvile:P
Heia, heia!

Da er det ikke rom for hvile:p
Heia, heia!

Lite rom for hvile nei, nesnten 6500 igjen enda om vi skal ta med etterslepet

Eller ca 5000 da dersom vi bare sikter på dagens mål

God dag jenter :D jeg prøver å ikke være her inne så mye nå. Sliter med angst for babyen i magen. Idag tok jeg en digital som viste 3+ hjelper der og da. Men når kvelden kommer blir jeg redd :( Vis vedlegget 142130 skal til legen idag :) jeg aner faktisk ikke hvor langt jeg er. Bare ca. 5 dager til ul nå :) Byttet nick fra mirakelpia13
God dag:D koselig å se deg her igjen!
Håper du snart klarer å senke skuldrene:)

Og jeg er en halv strikkepinne, altså ca 90 masker, fra å være imål med sptrikkemålet mitt for i dag.

Det er muligens på tide å tenke på den hanleturen min, så ejg får tatt den før lunsj. Evt drøye litt (ta litt mer nede i gangen? Bare såvidt begynt der) og så spise før jeg drar, kanskje like lurt
Jeg burde også kommet igang... Før jeg må hente unger igjen :-P

Back
Topp