Skravletråd Oktober

God morgen.

Det gikk ikke helt i går heller, nei.

I dag, da?

Hvor mye ble det?

6628 ser det ut til utfra screenshot av stat ved midtnatt som jeg har fått tilsendt

Vi får se hva Tamara sier, men det var i alle fall mye nærmere,

Vi er i så fall samlet sett 1506 på etterskudd til et snitt på 7000

Onsdager er jeg som kjent (?) sykemeldt. Jeg er 60% sykemeldt, og velger å jobbe 4 halve dager og ha onsdag helt fri. De andre fire dagene tilpasser jeg tiden utfra når jeg kommer og hva jeg evt skal av behandling og kontroll etc, det er fint emd fleksitid, men forsøker å holde meg til å jobbe riktig antall timer hver uke så jeg ikek mister kontrollen. (Litt ute av kontroll nå, for mye for to uker sdien, fordi det skulle bli for lite sist uke, ble enda mer for lite sist uke, så jeg må ha litt mer denne. Heldigvis timefører vi jo hva vi gjør minutt for minutt, så jeg klarer å finne tilbake til fasiten, når jeg har logget inn på fredag kan jeg regne ut når jeg skal gå)

Disse onsdagene har jeg somregel ei liste over hva jeg skal gjøre, litt for at jeg skal få gjort noe som helst. Ikke at jeg er sykemeldt for å rydde hele huset og stå på hodet mens jeg baker cupcakes, men det at det er greit å få unna små gjøremål i løpet av en hel lang dag.

Disse har jeg pleid å poste, og oppdatere, i skravletrden for 2016, hvor jeg også har postet fremdriftsregnearket på strikketøyet mitt. Men så har det sånn at de som skravlet der, det var Lykkeliten, som ikke orker noe særlig forum for tiden pga sin ekstreme kvalme som må sykehusbehandles jevnt og trutt, og Lolo som vel ikke skravler lenger, og i alle fall ikke på 2016 siden hun ikke lenger prøver på en 2016-baby likevel :(
En og annen slenger har der jo også vært, men ikke noe fast aktivitet i det siste

Derfor plager jeg likegodt dere med lista mi:
Vaske dyne
Vaske resten av sengetøy
Frokost
Lunsj
Vitaminer
Jula
Leverpostei og rosiner
rydde yttergangen
Strikke til 44 cm og deretter minst 3 omganger med mønster

Ikke helt i rekkefølge dette her, jeg går ikke rett fra frokost til lunsj, og skal ikke vaske to maskiner før jeg spiser.

Lufte hunden må forresten også inn på lista.
Jula betyr ikke at jeg skal feire jul forresten, men at dersom jeg gidder dra ut skal jeg på "shopping" på Jula, julegave til min mann
Som klesvasken muligens antyder, jepp, vår sengeveter hadde uhell i natt

Back
Topp