Det er santDet en klarer er det meste en kan bidra med, mer går jo ikke. Og jobb er viktig, så det må du jo bare gjøre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er santDet en klarer er det meste en kan bidra med, mer går jo ikke. Og jobb er viktig, så det må du jo bare gjøre.
Ja da var hun litt rask ;-)Ahamen hadde ikke termin før 1 august egentlig med henne
![]()
God nattGod natt jenter![]()
Nei, i tollvesenetJobber du i helsevesenet?![]()
Gikk bedre idag enn i går heldigvisDet holder gasnke bra så langt, jeg tror ikke vi kommer sånn INNMARI langt fra de 7000 i dag, men bare ikke helt i mål er jeg redd
Straks leggetid for meg også, hodet er tungt
Så hyggelig å høre, søte duDet er koselig å se det her skjønner du![]()
Bedre sent enn aldri?Hva er dette for en tid å komme på![]()
Det har jeg ingen problemer med å skjønne!!Joda... Men er ganske slitsomt og hektisk å være bare to på jobb med seks små under tre år ;-)
Sorry! Snuppa våknetHei!
Bli med på siste innspurt!!!
Jeg er med når jeg våknerHvem er med på dagtid i morgen? Jeg skal ikke på jobb, nemlig!
Sov godt så snakkes vi i morgenJeg har ikke noe lyst til å sove, jeg vil bare skravle. Men nå kjenne jeg har både øynene og fingrene er slitne etter dagens skravling. Natta damer, og lykke til med de siste innleggene)
HeheJanå snakker han om å ta morra matingen av snuppa. Det er nok å dra den litt for langt, så får kommandere han i seng
![]()
Ikke så lenge tydligvisJippi, der var en til å prate med![]()
Hehe ja, men så glemte jeg det bortGod kveld
Koselig du titter innom!
Ønsker deg en fin nattMobilen ramlet ut av hånden min for andre gang nå, så jeg tar et hint. Det er leggetid
Selv om jeg har innmari lyst å være med å dytte antallet vårt oppover
Fryktelig irriterende!568
Vi kommer smertefullt nært, men ikke helt langt nok
Da er det best å lukke øyneneNå har jeg lagt i senga i en halvtime, er langt på overtid av legging og mistet mobilen (sovner) innimellom, så... Ikke mye mer, nei
Ja god nattSånn kan det gå! Så nær! God natt!![]()