Å nei, det har vi ikke tid tilDa gikk tempoet ned![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, det har vi ikke tid tilDa gikk tempoet ned![]()
Håper du holder ut litt tilSånn, da har jeg i det minste spist.
Og mannen er tilbake fra luftetur med hunden, så vi får se hvor lenge det er til det er leggetid for meg.
Alle monner drarMen vi får nå se når den neste kommer, da er det to timer igjen.
Jeg tror ikke vi klarer det, men jeg trpr vi kommer nærmere i alle fall
Korrekt det.Tar jeg feil hvis status ved midnatt i går var 28 933 055??
Ja det blir mer hektisk skal jeg fortelle deg :-oGanske deilig. Men du hvor dårlig tid vi har til tider. Og gru, hvordan skal det bli med skole neste år.
Det sank definitivt ved siste oppdatering nå igjen, så her blir det for lite tid.Å nei, det har vi ikke tid til![]()
Aha, så du har endret litt til?Men med en liten endring.
Mindre kakao, mindre sukker og litt sjokoladesaus
Øvelse gjør mesterHusk at jeg er nybegynner på skravletråden, jeg skriver for sakte til å henge Med.
Vi kommer til å bli en gretten familieJa det blir mer hektisk skal jeg fortelle deg :-o
Jeg merker at onsdagsmorgenene her ikke er så rolige lenger... Vi må ut av døra 08.10 for at storebror skal rekke skolen...
Før så hadde vi lange late morgener :-o
Haha, nei, 7 er tidlig nok på en fridagDu får stå opp ekstra tidlig å ta neglene![]()
Bare legg deg og sov du ;-)Mobilen ramlet ut av hånden min for andre gang nå, så jeg tar et hint. Det er leggetid
Selv om jeg har innmari lyst å være med å dytte antallet vårt oppover
Jeg er ikke rask altså. Har hatt mange år å øve meg på.Øvelse gjør mester
Nå har jeg lagt i senga i en halvtime, er langt på overtid av legging og mistet mobilen (sovner) innimellom, så... Ikke mye mer, neiHåper du holder ut litt til![]()
Ja tok seg litt opp ;-)Ble det litt fart her nå? Jeg henger jo nesten ikke med.
Du er flink til å stå påMen klokka er jo ti. Jeg kjenner på det selv, jeg begynner å bli trøtt.
Sleng på at lillejenta sprenger på i magen, så føles det fristende å legge seg egentlig.
Men jeg hadde en plan, som involverer innlegg til
Det tenkte jeg var ekstra tidlig jegHaha, nei, 7 er tidlig nok på en fridag![]()
Ikke så lett i mørketOrker ikke lete etter ei ku altså![]()
![]()
Ehh.. Vi er ute av døra før 7.30 helst vi. Ideelt sett før, men reelt sett ikke.Ja det blir mer hektisk skal jeg fortelle deg :-o
Jeg merker at onsdagsmorgenene her ikke er så rolige lenger... Vi må ut av døra 08.10 for at storebror skal rekke skolen...
Før så hadde vi lange late morgener :-o
Jepp. Etter at ungene er Lagt.Mest tid til skravling på kveldstid?
Mer nok fart for meg det her.Ja tok seg litt opp ;-)
Jeg henger heller ikke ordentlig med, henger noen og 20 innlegg bak![]()