Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får du heller sende dem hit daFølte det var bra i starten, men nå har det dabbet litt av. Kun de samme som snakker
Det blir bra!Jeg er med!!!! :-D
Har fri!!' :-D
Har bare noen ærender jeg må gjøre unna...
JaDet er jo et godt tegn![]()
Jo, det gjør jeg troligNei nå går jeg ut med hunden! Ikke sovne folkens!![]()
Ganske deilig. Men du hvor dårlig tid vi har til tider. Og gru, hvordan skal det bli med skole neste år.Deilig da! Og heldig!
Ble til 3 timer idag og. Holdt på til klokken 9 :/Så kjedelighar hun sovnet igjen nå?
Ja jeg skal si fra om jeg finner detSi i fra om vaskemiddelet
Og legg gjerne ny neglelakk
Har lagt igjen spor i tråden din.
What?640 nå
Og jeg sovnet nesten
Haha, åjaHaha, stoff koster!![]()
Men med en liten endring.Mmm, den som vi drev og mekket på sammen i sommer det ;-)
Den hadde jeg glemt ;-)
Jeg vet ikke! Skjønner ikke hvordan det skal gå
Men det er skravlet en god del trolig i terminforum etc i dag da. 725 innlegg igjen til 7000
En time. Knapt
Vært en del mer aktivitet hos oss på juni12 de siste dagene.Termintråden min (april 2016) har det vært stille![]()
Du får stå opp ekstra tidlig å ta negleneJa jeg skal si fra om jeg finner det
Hihi, ja det spørs hva som vinner; Forum og konkurranse eller negler
Jeg har klart å chippe lakken nå, så er ikke pent:-(
Jeg skulle fjerne noen limrester på jobb i dag med neglelakkfjerner, og glemte at det ville ødelegge min egen lakk
Så den må bort i morgen :-(
Jeg har ikke noe lyst til å sove, jeg vil bare skravle. Men nå kjenne jeg har både øynene og fingrene er slitne etter dagens skravling. Natta damer, og lykke til med de siste innleggene)
HahahaGanske deilig. Men du hvor dårlig tid vi har til tider. Og gru, hvordan skal det bli med skole neste år.
Isåfall så får du sove godtJo, det gjør jeg trolig
Ja synes det er greit ;-)Flink!
Mest tid til skravling på kveldstid?Ja synes det er greit ;-)
Men ble 155 mellom kl 21 og 01 i går da, så et stykke igjen ditOg i tillegg de innleggene jeg hadde tidligere på dagen. ;-)
Var nok nærmere 300 i går tror jeg ifølge oppdateringen på topplisten i morges ;-)