Nei. Har holdt gårdagen utenfor...Er det inkludert de vi mangler fra i går?
Men håper Sara har litt mer oversikt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Har holdt gårdagen utenfor...Er det inkludert de vi mangler fra i går?
God kveld!God kveld alle![]()
Joda... Men er ganske slitsomt og hektisk å være bare to på jobb med seks små under tre år ;-)Hihi, håper resten av dagen gikk fint![]()
Nei det spørs...Jeg har virkelig ingen aning![]()
Om igjen og om igjenMen jeg må si jeg syns Tamara er altfor snill. Hun prøver og vi klarer aldri
Aiai :-oNeihåper bare han er frisk til jeg skal ha en liten operasjon 9 nov
![]()
Jeg får ikke med meg det en gang. Jeg detter ut med en gangGodt poeng! For min del pleier jeg som regel bare å kunne lese![]()
AlltidDin lille snik![]()
Kanskje ikke så rartVet ikke hvorfor, men får alltid lyst på kake når jeg åpner denne tråden![]()
Gårsdagens er 1134 til. Det tar vi slett ikke i dagNei. Har holdt gårdagen utenfor...
Kl 22Når legger dere dere vanligvis?
Ja, det er hun.Men jeg må si jeg syns Tamara er altfor snill. Hun prøver og vi klarer aldri
Mmm, den som vi drev og mekket på sammen i sommer det ;-)Jepp, med noen små modifikasjoner siden sist.
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1445339474_sjokoladekake_p_5_min.html
Til ca 09/09.30. Men jeg skulle ønske jeg la meg tidligere og heller kunne våkne ca 08. For da kunne jeg vært alene en time før barna våknetSover du lenge på morgenen da?
Kanskje en annen dagGårsdagens er 1134 til. Det tar vi slett ikke i dag
Åja, må jo innom uansett hvor jeg erSkravler fra badet også?
(senga her nå, snike litt før jeg sovner)
Godt det ikke bare er megJeg får ikke med meg det en gang. Jeg detter ut med en gang![]()
Ja, hun har detNei. Har holdt gårdagen utenfor...
Vi prøver i morgen!Kanskje en annen dag![]()