Supert for megDa blir det jo ekstra gele på dem ja![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert for megDa blir det jo ekstra gele på dem ja![]()
![]()
Tviler altså...men vi skravler det vi orker og har tid til!
Ganske stille her nå jaRolig kveld på jobb?![]()
Hvor mange ble det på deg tidligere da?Tja, fikk med meg her forrige uke at det var max 4 på rad.. :/
Det går om vi holder dette tempo til midnatt
Men jeg blir ihvertfall snart borte..![]()
Jeg er heller ikke veldig ivrig på geleSupert for meg![]()
Nei er flaut..Det er ikke akkurat mye![]()
Haha1100 er bedre enn 1300. Men 8100 er nok liekvel mer enn vi klarer i dag, jeg kan dog legge den 8134 som total inn på regneakret mitt, så ser jeg hva vi mangler på det også![]()
Du er jo egentlig vel så oppdatert på tallene som meg
HahaSpørs om jeg blir den gale single kattedamen, da tror jeg gubbis kryper ut døra![]()
Nei ikke lastet ned den men søkt på utviklingssprang på nettet og han er vel ca ish i slutten av ett nå ifølge det jeg har funnet.Har du den derre appen jeg ikke husker navnet på nå... Wonder weeks?
Ja, ser ut som jeg må detFår nesten ordne deg selv da![]()
Ja, det blir fort sånn. I dag blir jeg ikke her like lenge som i går, må prøve på en lang natt med mye søvn![]()
Tja, har du troen??Mangler 2.200 nå
Ok da, du er tilgittHahasåjji!!!
Jeg er nå her ei stund til. Blir bare borte u ny og ne for å hente meg mer kake
Tørr jo ikke å sy på skjørtet i dag, siden jeg har lovt å være her i kveld![]()
Siden vi fikk gleden av ditt nærvær her inneGanske stille her nå jahvordan gjettet du det?
![]()
Oi, er jo ikke så lett å følge med på da:-OTja, fikk med meg her forrige uke at det var max 4 på rad.. :/
Samsoving er vel helt greit om det er det som må til?Håper jeg også men allerede hatt ett par sutreøkter. Ser for meg en ny natt med han i armkroken og nekte og sove i sin egen seng.
Jepp, og mange aktiveDa trenger vi mer tempo i alle fall..