Prøver så godt jeg kan en stund her ogsåJEg kaster meg inn i det og gjør mitt beste for å bidra i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver så godt jeg kan en stund her ogsåJEg kaster meg inn i det og gjør mitt beste for å bidra i alle fall
Tror nok ikke det blir megEr det noen som tar tallene ved nidtnatt, forresten? Det er ikek et must, for det stemmer nesten helt på en prikk med å ta det vi hadde sist nidtnatt og legge på det antallet Tamara sa vi skrev, så det kan man regne seg ut til.
Men når hun finner på sånne ting som antall nye tråder eller andre ting så kan man evt plutselig trenge ting man ikke har ifo om da
Takk for detGod vakt, snuppa![]()
Får håpe vi ikke kommer langt unna i allefall
Håper også på det. Mistenker utviklingssprang da han er veldig klengete og mammadalt for tiden.Huff :/ håper på et motsatte
DefinitivtDet enkle er ofte det beste![]()
Høres veldig godt ut, sender du noen hitover?Hmmm lurer på om jeg skal lage cookies med peanuttsmørfyll i også til i morgen![]()
Hva slags kake?!Det ble jaggu kake...
Ja... det ble 6 på rad tidligere her...Har du spammet?!ikke lagt merke til..
Ja hun finner av og til på slike tingÅåh...så snill hun er![]()
Jo flere jo bedre.Prøver så godt jeg kan en stund her også![]()
Finnes jo gode ostekaker uten gele også daDefinitivt![]()
Gubbis elsker ostekake jeg hater gelé![]()
Vi mangler 1.134 innlegg i gårNei, det er bare dagens, vi mangler i tillegg... var det ca 1300 fra i går?
Kommer med expresspostHøres veldig godt ut, sender du noen hitover?
Æsj da...stakkars lillePrøvde meg på en god lang varm dusj. Den som hylgråt sine bitre tårer når jeg var ferdig var mini. Skal ikke være lett med en liten som ikke klarer å finne den dype søvnen
Tror nok ikke det blir meg
Det gjør jeg ogsåNei... håper vi klarer dagsmålet
Aldri hørt om den kombinasjonen?!Enkel brownie. Toppet med hapå![]()
Spurte han nå, han sa neiKanskje mannen kan ordne til deg?![]()
Jeg er nå her ei stund til. Blir bare borte u ny og ne for å hente meg mer kakeDet virker gasnke lovende, bare rett over 2000 igjen. Og altså langt mer enn de to timene vi hadde igjen da vi hadde 2000 igjen i går, så om trykket holder seg oppe kan det kanskje gå?