Jeg syns det er bedre med sånne vanlige kaker jeg, så det passer braNei, det har jeg ikke prøvd meg på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns det er bedre med sånne vanlige kaker jeg, så det passer braNei, det har jeg ikke prøvd meg på![]()
Takk for detHa en rolig og fin nattevakt![]()
Ja, ca det hun skrev i dagens
Du får ta deg et glassDet tror jeg at jeg har![]()
Det gjør trolig jeg også, men det pleier være NOEN som er våkenNei ikke jegda sover jeg
Ååh...så snill hun erSå gøy. Mamma har kjøpt pakkekalender til meg :-D
Jeg liker ikke peanøttsmør så jeg lot meg faktisk ikke fristeHmmm lurer på om jeg skal lage cookies med peanuttsmørfyll i også til i morgen![]()
Det enkle er ofte det besteJeg syns det er bedre med sånne vanlige kaker jeg, så det passer bra![]()
Syns jeg du skal gjøre.Hmmm....må vel prøve den også snart![]()
Jeg forstår det. Håper det blir mye liv rundt om den neste timen da![]()
Så braAlt bra herdu da?
Tror jeg må detDu får ta deg et glass![]()
Ja, jeg og gubbis var fornøyd, ikke barnaHåper det smakte bra![]()
Sove ut, trene og hente guttaHar dere noen planer for i morgen?
Får bruke tida på litt skravling daTakk for detstille og rolig foreløpig...
Hadde det vet duSå du allerede hadde fått endel svar![]()
Kanskje mannen kan ordne til deg?Tror jeg må detEr bare for lat til å reise meg opp fra sofaen enda
![]()
Har du spammet?!Nå var det bra dere kom inn her jeg fulgte ikke med å ha meg selv ett klaps på fingrene for å ha spammet, håper dere tilgir meg..
Får håpe vi ikke kommer langt unna i allefallDet klarer vi definitivt ikke ta inn i dag, jeg er svært usikker på om vi klarer de 7000 heller jeg, vi får se
Var jo nok annet å velge iNope! Bare synd de ikke har h&m dereneste som mangler..