Det hørtes spennende utBamsemumskake heter den. Sjokoladekake med bamsemums i;-)
Oppdater på hvordan den smaker da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes spennende utBamsemumskake heter den. Sjokoladekake med bamsemums i;-)
Ha tydeligvis. . Fornøyd nå da med å få pakke sammen. Faktisk fornøyd med egen innsats. Og jeg er ikke lenger verdens versteUffda! Barnemishandling eller?![]()
Så kjedeligVi får se, for mye tanker fir tiden
Ja; det er jeg vist, iallefall 1 time om dagenFy, så slemt![]()
Jeg også, så mye at jeg vurderer en brownies til kveldsVet ikke hvorfor, men får alltid lyst på kake når jeg åpner denne tråden![]()
Så kjedelig1 time siden vi starta... hun sovna i 30 minutt og så er det påan..
SeiHva ble det da?![]()
Skal detDet hørtes spennende ut
Oppdater på hvordan den smaker da![]()
Høres bra utSkal det![]()
Takk for detSå kjedeligklem ♡
Ha en rolig og fin nattevaktHektisk ettermiddag hos dere
Straks nattevakt her![]()
Koselig å se degHei !Bare innom for å si hei
![]()
Travelt her![]()
Så koselig, ingen har noen gang kjøpt en til megSå gøy. Mamma har kjøpt pakkekalender til meg :-D
Fikk pakkekalender som liten men når vi begynte på ungdomsskolen syns hun vi var blitt for store;-). Ville overraske megSå koselig, ingen har noen gang kjøpt en til meg
Tenkte meg egentlig på trening men formen er ikke helt på topp så får se. Ellers forening på kvelden. Du da?Har dere noen planer for i morgen?
Hadde bare sjokoladekalender som liten jeg.Fikk pakkekalender som liten men når vi begynte på ungdomsskolen syns hun vi var blitt for store;-). Ville overraske meg![]()
Det fikk jeg også av og til hvis mamma ikke gadd kjøpe pakkekalenderHadde bare sjokoladekalender som liten jeg.