Fy, så slemtJeg er I dag, som alle andre dager verdens verste menneske som sier at 15 åringen må gjøre lekser..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy, så slemtJeg er I dag, som alle andre dager verdens verste menneske som sier at 15 åringen må gjøre lekser..
God kveldGod kveld alle![]()
Jeg har virkelig ingen aningHei damer :-D
Hvordan ligger vi an til antall innlegg i dag?
Edit: så langt jeg kan skjønne mangler vi ca 3600 innlegg..
Går det på 5.5 time????
Det er faktisk ganske vesentligVar han kjekk da?!![]()
Hva ble det da?Sendte gubbis på butikken for å kjøpe middag, spent på hva der blir han mumlet noe om sei biff, så da får vi se hva det blir![]()
Huff daBlæææh mini kommer til å bli festlig i kveld:-/. Ikke søren om han skal sove nå når han egentlig bør sove:-/
1 time siden vi starta... hun sovna i 30 minutt og så er det påan..Tvi tvi
NeiNei en betennelse må bare vike nå![]()
![]()
Men Huff, er ikke noe særlig for noen av dere :-(
Ikke akkurat gratis neiEr det nå jeg skal innrømme at stoff for 1200 kommer imorgen, og i hus allerede for 1000?haha. Men det er til julegaver
og litt utenom
![]()
Amen! Håper på det gor oss beggeFor krysse fingrene for det. Håper mini kan klare å sovne selv snart så jeg ikke må amme han i søvn. Og at jeg slipper å springe x antall ganger inn på rommet ila kvelden fordi han sutrer/gråter. Hadde vært herlig at han faktisk kunne sove i strekk frem til amming ila natten ihverfall
Det skjønner jegJeg ogHan ble litt lei seg tror jeg når han ikke engang klarte å holde snuppa. :/ eller ta henne opp fra senga
Bamsemumskake heter den. Sjokoladekake med bamsemums i;-)Hvilken kake er det?
Ja skikkelig og. Og ble ikke bedre utover ettermiddagen. Heldigvis sovnet for natten nåHuff davrien idag?
Nei, dyrt å drive med stoff. HahaIkke akkurat gratis nei
Men utrolig koselig med hjemmelaget!
Hva ble det til?Da var det store spørsmålet, jeg hører lille U har våknet nede i vognen.
Han ligger og "synger" og lager masse god-lyder.
Skal jeg gå ned og ta han opp, eller la han ligge og kose seg litt til?
Virker litt bedre.. han kan iallefall komme seg opp av sofaen uten å høres ut som han er 90Det skjønner jeghåper han blir bedre snart!
NamBakt til forening i morgen![]()
Ja jeg sto opp kl 06Hehe; ble det lite natt til I går?
Bamsemumskake heter denNamhva slags kake er det?