Usj da. Håper det hjelper helt og holder den unnaKjenner en forkjølelse som ligger og ulmer. Småvondt i halsen og litt vondt i hodet. Men funket med litt vann og ett par paracet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj da. Håper det hjelper helt og holder den unnaKjenner en forkjølelse som ligger og ulmer. Småvondt i halsen og litt vondt i hodet. Men funket med litt vann og ett par paracet![]()
HyggeligEr her tidvis jeg da
Planer for dagen?
Håper det får myknet opp ryggen littJa :/ Ser han får dårlig samvittighet siden han farta rundt i helga og jeg hadde henne hele tiden. Og så nå kan han ikke engang løfte henne :/ håper det bedrer seg snartskal sende han ut på gåtur i marka etterpå
må bare kjøre han til jobben med sykemeldingen når besøket har vært her og snuppa er våken
![]()
He he !! Ja, det er kjiptJa og nå venter jeg bare på at han skal sovne helt så jeg kan gå å dusje. Det er nemlig kjedelig å løpe våt ut av dusjen fordi han mista smokken før han har sovna helt Haha![]()
Nå er fingrene en god erstatning i en periode om sutta detter uthun har en tendens nå til å dra ut sutta og slenge den uttfor senga en meter unna
så må jeg opp å gi den
![]()
I det minste en varm kopp te.. noen plasser altså.Brrr... sitter her og fryser på et verksted. Bilen er på EU-kontroll. Man skulle tro de hadde råd til å sette på litt varme... :/
Håper også detUsj da. Håper det hjelper helt og holder den unna![]()
He he !! Ja, det er kjipt![]()
Får håpe han sovner fort![]()
Kjedelig å bli syk såHåper også det.
Er begynt å ha to-tre smokker lett tilgjengeligOg derfor har jeg mange smokker i det ene hjørnet i senga![]()
JaHåper det får myknet opp ryggen litt![]()
Hvor lenge sover han da?Han har sovnet, jeg derimot har ikke kommet meg i dusjen ennå![]()
Er begynt å ha to-tre smokker lett tilgjengeligså sparer noen turer
![]()
Hvor lenge sover han da?![]()
Ja har ikke tålmodighet til detKjedelig å bli syk så![]()
God morgenGod morgen! Her har sola glemt oss i dag![]()
Herlig med friFri i dagherlig! Og jeg skal gjøre...... Ingenting
![]()