Skravletråd Oktober

Ja :/ bare ekstra slitsomt da samboer er helt uten mulighet til å hjelpe. så føler jeg er på døgnvakt :p blir lite søvn og avslapning når avlastninga er blitt omgjort til sengeliggende:/
Ja, jeg forstår det :/ ikke noe bedring i dag?

Ja og nå venter jeg bare på at han skal sovne helt så jeg kan gå å dusje. Det er nemlig kjedelig å løpe våt ut av dusjen fordi han mista smokken før han har sovna helt Haha :P
Story of my life! Haha. Den feilen gjør man ikke mange ganger :p

Haha jeg har foreløpig ikke gjort den feilen jeg da :P men nå sover han så da får vel jeg stelle meg slik at vi er klare til å gå når han våkner :)
Jeg har gjort det :p i en periode hvor sutta tydeligvis var livsviktig og hun hylte når dn datt ut (før hun ble litt tålmodig:p)

Ja, jeg forstår det :/ ikke noe bedring i dag?
Bedring i form av at han klarte å stå opp av senga selv. Men han prøvde å skulle løfte snuppa opp av senga (krever ikke særlig bøying da den er ganske høy). Men måtte gi seg før han i det hele tatt fikk vekt på hendene. :/ så litt bedring, men ikke særlig mye :p Men satser på at bedringen kommer fort :)

Jeg har gjort det :p i en periode hvor sutta tydeligvis var livsviktig og hun hylte når dn datt ut (før hun ble litt tålmodig:p)

Her er det først nå at han kan bli gretten om den detter ut, ellers så spiser han på fingre eller en klut :P

Her er det først nå at han kan bli gretten om den detter ut, ellers så spiser han på fingre eller en klut :P

Nå er fingrene en god erstatning i en periode om sutta detter ut :p hun har en tendens nå til å dra ut sutta og slenge den uttfor senga en meter unna:p så må jeg opp å gi den :p

Bedring i form av at han klarte å stå opp av senga selv. Men han prøvde å skulle løfte snuppa opp av senga (krever ikke særlig bøying da den er ganske høy). Men måtte gi seg før han i det hele tatt fikk vekt på hendene. :/ så litt bedring, men ikke særlig mye :p Men satser på at bedringen kommer fort :)
Huff da :/ må være kjedelig for han også å ikke få til å løfte henne da :(

Brrr... sitter her og fryser på et verksted. Bilen er på EU-kontroll. Man skulle tro de hadde råd til å sette på litt varme... :/

Huff da :/ må være kjedelig for han også å ikke få til å løfte henne da :(
Ja :/ Ser han får dårlig samvittighet siden han farta rundt i helga og jeg hadde henne hele tiden. Og så nå kan han ikke engang løfte henne :/ håper det bedrer seg snart :) skal sende han ut på gåtur i marka etterpå :) må bare kjøre han til jobben med sykemeldingen når besøket har vært her og snuppa er våken:)

Back
Topp