Da får vi håpe hun hører oss ;-)Jeg vil også! ROOOOOONNJA !!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får vi håpe hun hører oss ;-)Jeg vil også! ROOOOOONNJA !!!!![]()
Spørs jaMå sitte på to forskjellige brett da![]()
Er dessverre det...Det går jo ikke![]()
Tar det til meg, og skal prøve å være lydige heretter;pJa får da være måte på liksom![]()
UffNoe er dessuten trolig feil i beregningene mine.
Om 35 000 er målet, nei, det er ikke det, kan ikke være det. 34 200 tror jeg
Meb fortsatt for langt igjen, altså.
Det er SantTviler på at det har noe å si, er det idet hele tatt vits i flere utfordringer når poenget var at vi måtte bestå de fire første for å få den første?
Sov godtSorry folkens, må kaste inn håndkle her. Halsbrannen har gitt seg, øynene vil lukke seg, og mannen slo av lyset. Håper på et mirakel at antall innlegg flyr langt over målet, og at alle får en flott kveld videre![]()
Hun kommer vel løpende nå snartDa får vi håpe hun hører oss ;-)
Ja det er umulig det her...Noe er dessuten trolig feil i beregningene mine.
Om 35 000 er målet, nei, det er ikke det, kan ikke være det. 34 200 tror jeg
Meb fortsatt for langt igjen, altså.
Bah, ikke rart det ikke går daHeheoss vel
![]()
Mulig vi får flere likevel da, og da er jo jeg gira... Men hvor mange er med å det, liksom?Det er Sant
Så sånn sett spiller det ingen rolle...
Ligger I senga, så jeg detter nok inn I drømmeverden snart jeg ogsåI like så! Etterhvert![]()
Natta alle![]()
Hehe, jeg er her enda daBah, ikke rart det ikke går da![]()
Altså, det jeg har sagt er rest fortløpende, det stemmer etter stat. (om stat stemmer med offisielle tall vet jeg ikke)Uffkjedelig!
Ja det får vi håpe ;-)Hun kommer vel løpende nå snart![]()
God nattI like så! Etterhvert![]()
Natta alle![]()
Ja det er jo det som er spm...Mulig vi får flere likevel da, og da er jo jeg gira... Men hvor mange er med å det, liksom?
Oooooo, ja da ser vi ikke mer til degHehe, jeg er her enda damen nå kom gubbis å la seg også.