Det skjønner jeg :/Gjør nok det kjenner jeg. Halsbrannen meldte sin ankomst og, og klarer ikke sovne når den brenner for fullt![]()
Kjedelig med halsbrann. Hjelper ikke om du drikker litt melk heller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg :/Gjør nok det kjenner jeg. Halsbrannen meldte sin ankomst og, og klarer ikke sovne når den brenner for fullt![]()
Du tar ikke de 400 og da?Jepp, og mitt løfte om å ta 50 av de dengang 2450 er innfridd.
Jeg tviler, men man kan jo håpe på detLov å håpe, men ER det sånt tempo rundtom?
Du tar ikke de 400 og da?![]()
Du har i alle fall gjort ditt for å klare detJepp, og mitt løfte om å ta 50 av de dengang 2450 er innfridd.
Jeg tviler, men man kan jo håpe på det![]()
Knasker på noe danske greier. Alminox. Smaker ganske godt, og funker veldig bra. I en stund hvertfallDet skjønner jeg :/
Kjedelig med halsbrann. Hjelper ikke om du drikker litt melk heller?
Du har i alle fall gjort ditt for å klare det![]()
Kanskje oppdateringen på antall innlegg henger litt etter?![]()
Det skjønner jeg. Jeg melder meg snart ut selv. Har funnet senga nåBra fart her inne akurat nå da i det minste. Men jeg skal egentlig legge meg nå.
Da slutter jeg å egentig å holder oversikt.... for selv om jeg skravler fra mobilen og kan sjekke stat fra mpbilen og har kalkulator på movbilen, så er det å taste inn i et regneark jeg har klart mye enklere, mildt sagt.
Den jobber ikke på vår side i dag :/
Så får vi vel endelig dom i morgen ..Ja, man kan jo håpe
Hehe. 1000 ja. Lett! Er vel ti ganger så mange som jeg har hittil på hele mndRedd for at jeg ikke klarer det, gitt... vel, om du tar de 1000, så tar jeg de 400, og da er det bare 400 igjen de andre må sloss om
Bra at det fungerer litt daKnasker på noe danske greier. Alminox. Smaker ganske godt, og funker veldig bra. I en stund hvertfall![]()
Er stygt redd for det jaJeg har det, men det er neppe nok
Jeg har kommet meg i seng, men bør sove snart nå :/Dessverre. Jeg skulle jo vørt i seng for en halvtime siden
Det er det! Blir vel melk og lovehearts i løpet av natta og. Kan vel ikke klage, det kommer jo noe godt ut av det til slutt, etter fødselBra at det fungerer litt da
Umulig å sove hvis man får det :/
Startet et par jeg nåOrptimisme er fint.