Gavekort er kjekt daHaha, syns egentlig ikke det men..fikk brukt noen gavekort da.det var bra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gavekort er kjekt daHaha, syns egentlig ikke det men..fikk brukt noen gavekort da.det var bra
![]()
Man skal være bra heldig om man treffer 2-3 aktive her samtidigHehejeg går glipp av de rundene det skjer litt her inne
![]()
![]()
På ferieFlytte dit eller på ferie?![]()
Er litt langt fra venner og familiePå ferie. Hadde ikke fått gubben med meg til å flytte
![]()
Ja, det må du daHaha, nei nå kan jeg kun skylde på meg selv i tilfelle![]()
Ja sant detEr litt langt fra venner og familie![]()
Så flottPasser meg bra
Har en del igjen![]()
Det var jo koselig at hun tok turenJa sant det. Mamma var ikke så superhappy da jeg flyttet ned sist men kom på besøk da
![]()
Ja jeg gjorde detDet var jo koselig at hun tok turen
Hva gjorde du der? Studerte?
Så gøy daJa jeg gjorde det. Tok deler av sykepleien der
![]()
Målet mitt er å holde meg på topp3 og klare utfordringene til TamaraDet gjør vi
Har du noe mål?
Slett ikke, for det blir jo utfordring hver dag.Ja det er jo før midnatt vi må henge i
Men tror ikke det skader med et godt utgangspunkt når vi våkner i morgen tidlig![]()
Jepp, så jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste i nattSlett ikke, for det blir jo utfordring hver dag.
Ja vi var vel 6-7 stk som reiste sammen. I tillegg ble vi kjent med en haug andre nordmenn som studerte ulike ting der på forskjellige universiteterSå gøy davar dere flere fra Norge?
Tror det gikk braLykke til i møte![]()
Jeg sover nok helst da, så jeg gjør mitt etter at jeg har fått ungene i seng, men litt ettet middag også. Nå skal jeg bare hente dem og lage mat og sånn. Når lastebilen som leverer utendørs boblebad eller noe sånn til naboen har flyttet seg... Han måtte bare sette fra seg, og det forstår jeg. Det blir skolen først da, siden de stenger først. Motsatt av hva ungene ønsker, men eneste måten jeg rekker det når jeg må venteJepp, så jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste i natt![]()