Skravletråd Oktober

Ikke? Må være derfor det har gått treigt da ;) har bare onsdag jeg skal jobbe til uka, men har ganske mye ærender som skal gjøres unna når jeg har fri, så blir nok ikke så mye skravling på meg da heller :(
Haha, er nok ikke derfor det har gått tregt nei:P
Vi får bare titte innom så ofte vi kan;)

Ja regner ikke med du hadde hvert så positiv om det hadde hvert kjempe kjedelig :P men så artig at dere er så mange i forskjellige yrker som samles :)
Ja det er veldig stas:D vi har jo mye med hverandre å gjøre, men treffes ikke så ofte face to face:)

Fjeset er på. Trondheimstur snart, nå bare hive i meg knekkebrødet og levere tuppa i bhg :)

Ja det er veldig stas:D vi har jo mye med hverandre å gjøre, men treffes ikke så ofte face to face:)

Ja det vil jeg tru dere gjør, og da er det jo veldig greit med de samlingene :) er det en gang i året dere samles da?

Ja, dønn seriøst :D
Er litt usikker på hvordan gubbis passer inn I den, ds han er langt over 190.. Prøvde oss på en Honda crv, da var han alt for stor..
Rød, kult! Gubben liker røde biler jeg liker hvite. Derfor har vi grå. Haha

Min gubbe er vel tett på 190 og han har god plass faktisk. Den er ganske høy inni og god sitteplass selv for de bak om han kjører :)

Haha, greit kompromiss ja:phaha

Min gubbe er vel tett på 190 og han har god plass faktisk. Den er ganske høy inni og god sitteplass selv for de bak om han kjører :)

Haha, greit kompromiss ja:phaha
Okei :) greit å vite ;) får se når tiden kommer for å kjøpe ny bil, da er det vel en annen bil som står øverst på ønskelisten :p

Back
Topp