Skravletråd Oktober

Pusser nå tennene og kryper i armkroken til gubbis ♡ snakkes k morgen :)

God kveld folkens :-D

Jeg har ikke vært så aktiv på denne tråden i helga, hadde tenkt meg det nå, men nettverket her hjemme krøller :mad:
Tv funker heller ikke, og vi har tvil nett gjennom canal digital...

Kan ikke bruke mobilnettverket hele kvelden heller...

Ja, det vil jeg si :p men er det nok føler du?
Det var det jeg orket.

Jeg bør spise. Trenger kaloriene. Skal jo opp i vekt. Halsbrann, lite matlyst og ikke sulten... Da blir det sånn

Vært veldig treigt;)
Jeg har heller nesten ikke vært her...håper det blir bedre til uka:)
Ikke? Må være derfor det har gått treigt da ;) har bare onsdag jeg skal jobbe til uka, men har ganske mye ærender som skal gjøres unna når jeg har fri, så blir nok ikke så mye skravling på meg da heller :(

Jeg er sikkert oppe:-P

Akkurat hvor tas statistikken?
Nettleser.

På mobil er den nesten helt nederst, på pc i høyre marg

Antall tråder. Antall innlegg (det er den som er av interesse) og siste innmeldte medlem.

Siden Tamara vi gi oss daglige utfordringer er det greit å se om vi klarer dem. (antar i alle fall deler av utfordringene går på x antall innlegg på en dag. Men det vet jeg jo ikke. )

Nettleser.

På mobil er den nesten helt nederst, på pc i høyre marg

Antall tråder. Antall innlegg (det er den som er av interesse) og siste innmeldte medlem.

Siden Tamara vi gi oss daglige utfordringer er det greit å se om vi klarer dem. (antar i alle fall deler av utfordringene går på x antall innlegg på en dag. Men det vet jeg jo ikke. )
Kan ikke garantere noe siden nettverket mitt er inmari ustabilt akkurat nå..
Får ikke sett på tv eller noe :-P
Så fortsetter det sånn går jeg og legger meg :-(

Kan ikke garantere noe siden nettverket mitt er inmari ustabilt akkurat nå..
Får ikke sett på tv eller noe :-P
Så fortsetter det sånn går jeg og legger meg :-(
Logisk nok.

Jeg ligger i senga jeg. Nå kommer mannen også, så. Natta.

Men det faglige er utrolig interessant og spennende:D og halve moroa med konferansen!
I tillegg til å treffe gode kollegaer fra hele landet, både toll, politi, fengsel og kriminalomsorgen:)

Ja regner ikke med du hadde hvert så positiv om det hadde hvert kjempe kjedelig :P men så artig at dere er så mange i forskjellige yrker som samles :)

Back
Topp