Mmm, nystekt boller er nydeligTja ,baket boller ig vært på skogstur med kb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm, nystekt boller er nydeligTja ,baket boller ig vært på skogstur med kb
Har ikke skrevet noe siden fredag, så har i alle fall ikke rykket oppoverFalt nedover igjen?
Kjenner til den følelsen, glemte å gire noen ganger da vi kjøpte ny bil I fjorJa :/ hadde ikke lyst å dra hjem igjen. Men ville ikke at samboer skulle kjøre alene heller. Så jeg kjøre bare.
Turen gikk veldig bra. Snuppa var suveren hele veienog jeg fikk kjøre enda mer manuell gir
vi har kjøpt oss bil for en måneds tid siden og jeg har kjørt svææært lite siden jeg ikke kan manuell gir noe særlig. Husker ingenting fra det
men nå er det kommet seg
![]()
Yes det er detMmm, nystekt boller er nydeligkoselig med en skogstur da
![]()
http://barnehage.no/helse/2014/01/oyekatarr--kan-barnet-sendes-i-barnehagen/
Kom over denne. Hmm..blir usikker...
Har du ikke nådd det ennåHar ikke skrevet noe siden fredag, så har i alle fall ikke rykket oppover
Vil jo prøve meg på kravet enda![]()
Det er koselig med slike dagerYes det er detkoste oss masse
Yes strålende solDet er koselig med slike dagerhar dere hatt pent Vær?
Bedre enn her da, vi har hatt en blanding av solglimt , men mest regn.Yes strålende sol![]()
Ja...men i forhold til om han skal være hjemme eller ei...hmm...Hmmm! Høres fornuftig ut daJeg hadde helt vill øyekatarr sist, men høres jo greit ut å slippe antibiotika hvis ikke det er hissig
![]()
Kjedelig med regnBedre enn her da, vi har hatt en blanding av solglimt , men mest regn.
Mandag- til Trondheim en tur, så foreldremiddag i bhgPlaner for neste uke?
Skal du gifte deg?Jobb, trening, bryllupsmesseDer da?
Ja, dagene blir så lange...Kjedelig med regn
Skal du gifte deg?)
Så gøy!Jeg er gift, men bestis sin tur nåVar på messe når jeg giftet meg også! Så stas å gå og drømme seg bort
![]()
Så gøy!mitt bryllup ble planlagt og gjennomført på 3 uker, ble ikke noe messe
![]()
Jobb 3 første dagene, trening med kb ondag,cafetur med venninne torsdag, fredag turnmed kb,lørdag slal kb i bursdag.Mandag- til Trondheim en tur, så foreldremiddag i bhg
Resten av uka er det jobb.
Du da?