Mallejenta
Glad i forumet
Ja blir ikke det samme. Hadde det slik at svigermor bodde i Stavanger, da så man ikke hverandre så ofte. Nå bor hun i andre etasjeMhm, sees ikke så ofte som man har lyst når det er store avstander...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir ikke det samme. Hadde det slik at svigermor bodde i Stavanger, da så man ikke hverandre så ofte. Nå bor hun i andre etasjeMhm, sees ikke så ofte som man har lyst når det er store avstander...
Ingen dum idéEr det.
Er forresten veldig godt dersom man koker den i cola og løk før den settes i ovnen.
Får en veldig god røk/grill smak av det![]()
Du kan be meg skjerpe meg, det er tross alt bare fotballUff da, hva kan vi gjøre (foruten skravle) for å muntre deg opp?
Du er den første jeg har foreslått det der til som ikke har sagt HVA!!!Ingen dum idé. Kanskje jeg skal prøve det en gang
![]()
Så da er det ekstra stas når man endelig seesJa blir ikke det samme. Hadde det slik at svigermor bodde i Stavanger, da så man ikke hverandre så ofte. Nå bor hun i andre etasje
Ok.Du kan be meg skjerpe meg, det er tross alt bare fotball![]()
![]()
Fikk du lagt deg?Store planer om det.
Vurderer å legge meg litt når jeg er ferdig med å spise
Har vært nydeligHar det vært deilig med barnefri et par dager?
Helt topphatt en bra helg da?![]()
Okai da... Siden du er så strengOk.
Tamara: SKJERP DEG! Det er bare fotball det er snakk om
![]()
Hadde vært artig om vi klarte detJa, så jeg tenker 5-6000 burde egentlig være mulig?
Nei, sitter her fremdeles.Fikk du lagt deg?![]()
Kunne godt ha tenkt meg det for et par dagerHar vært nydelig
Kun meg selv å ta hensyn til!
Det er braHelt toppkoset meg masse!
Men det faglige er utrolig interessant og spennendeSå bra, deilig å reise bort innimellom selv om det er faglig![]()
Dåne....jeg dukker plutselig oppSjokoladekake med krem, fondant trekk og frøkna sin dekorasjon![]()
Hei på degHei hvordan går det med alle her? Er så lenge siden jeg har vært inne her og skravlet med dere![]()
Det gjenstår å seOhh Bergen. Da blir det jo bare enda bedre neste år da![]()
Gikk fra 10 timers kjøretur til 1 minutts gå tur.. Ikke noe mellomtingSå da er det ekstra stas når man endelig sees
Får hun nesten ikke nærmere da![]()