God ettermiddagGod morgen ja! Var visst litt trøtt igår alikevel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod morgen ja! Var visst litt trøtt igår alikevel![]()
AbsoluttViktig å sette pris på det ja![]()
Ja, veldig glad for det egentligSågøy at det er tatt så mange bilder da du var lita daher er det mye bilder fra da vi var sånn 4 til tenåringer.
![]()
Haha, heldigvis slapp jeg unna slike bilder. Starta ikke med marcara før jeg var 16![]()
Husker de andre jentene starta rundt 13 års alderen og. Jeg orka aldriJa, veldig glad for det egentlig![]()
Starta med mascara allerede som 11åring tror jeg, og eyeliner året etter.. Herlighet så tidlig ute jeg var, men det var normen der jeg bodde på den tiden![]()
Bære kjøkken og montere der i huset der. De pusser opp litt.Bære hva da?
Flott han kan hjelpe til da![]()
Hva skal han være med og bære?
Drar bare han da?
Haha.Det var på tide
Hold på hatten!
Å sånn ja.Bære kjøkken og montere. De pusser opp litt så.
Våre foreldre bor 20 minutter unna hverandre så han drar nok dit å hjelper de ja![]()
God morgen snuppa
Ser dere har strålende vær! God tur![]()
Ja var kjempekoselig:')Godt å høre at dere hadde en fin tur![]()
Ja helt enig!Håper det holder seg hele helgen![]()
Hvilken saus lager du?Da blir det noe så enkelt som pasta til middag idag. Med hjemmelaget pastasaus til
![]()
Kos deg med langfriDa ble det så jeg tok helga gitt![]()
Den starta strengt tatt tirsdag![]()
Jaja, håper jeg får mer ut av morgendagen....
Er bare noe så enkelt som løk, hvitløk, hakkede tomater og div krydderHvilken saus lager du?![]()
Høres godt utEr bare noe så enkelt som løk, hvitløk, hakkede tomater og div krydder![]()
Du må finne et mannfolk som kan bytte for deg!Griner inni meg når jeg tenker på det... Urg, kaldt å stå ute å bytte dekk nå..
Nja, vet ikke. Hoster fortsatt kraftig bare jeg rører meg eller snakkerKos deg med langfrier formen bedre?