Skravletråd Oktober

God morgen.

Vært våken mange ganger i natt, men heldigvis sovnet fort igjen hver gang.

Slett ikke klar for jobb, trøtt. Men sånn er det bare. Vi får kle på oss. Det hjelper somregel når jeg kommer meg på badet og får vann i ansiktet.
God morgen:)

Godt du har sovnet raskt igjen iallefall:)

Ja, håpe du våkner mer til. God vakt:)

God morgen.
Jippi, ser jeg endelig klarte å komme over 1.000 innlegg i går.
Har vært en veldig laber måned for meg dette her.
Nå skal jeg bare få meg noe å drikke før jeg skal ordne meg litt før shopping :)

Jaja, dems tap;)
Snille dere er som reiser da!
Jo, det sier gubben å. Han merka fort at det var min familie som var mest gira og ville komme for å se henne. De sa jo og at det var lettere for oss at de kom hit enn omvendt. Hans er..ikke helt der :p Han ble litt skuffa over den så jeg. Snakka om det.
Jo, vi kjører om dt ikke blir storm her. er skikkelig vindfullt nå, og meldt mye regn. Håper det er ferdig til imorgen. Å kjøre på svarte veier, med striregn og vind i tillegg til mørkt ute er vel heller uaktuelt :p

God morgen.
Jippi, ser jeg endelig klarte å komme over 1.000 innlegg i går.
Har vært en veldig laber måned for meg dette her.
Nå skal jeg bare få meg noe å drikke før jeg skal ordne meg litt før shopping :)
Flinka;) oktober ble plutselig travel her å.. hva skal du shoppe?:)

I dag er det tåkete, 3 minus og jeg måtte skrape is av bilen... Dårlig start på dagen. Glatt å kjøre var det også på sommerdekk...
Påtide å skifte til vinterdekk kanskje? :p Her er jeg blitt vant til kalde morgener og tåkete. Vinteren er definitivt på vei!

Synes det er så gøy å bla i album fra da jeg var liten, så tenker det skal mi og få gjøre. Ekke det samme å se på mobilen eller pcen:p

Hehe, ja husker det godt selv og! Spesielt de bildene fra jeg var nyfødt.. På sykehuset og sånt, de så jeg på tusenvis av ganger :p
Mini har fått egen fotobok med bilder fra sykehusoppholdet :) og en med navnefesten :)

Back
Topp