Skravletråd Oktober

Åååh gleder meg til den dagen mini sover uten å begynne å gråte x antall ganger ila kvelden før jeg legger meg. Eneste gangen jeg kan få litt tid for meg selv er på kvelden etter han er lagt også skal han finne på å gråte x antall ganger så jeg blir liggende mer på soverommet enn i sofaen i stuen

Åååh gleder meg til den dagen mini sover uten å begynne å gråte x antall ganger ila kvelden før jeg legger meg. Eneste gangen jeg kan få litt tid for meg selv er på kvelden etter han er lagt også skal han finne på å gråte x antall ganger så jeg blir liggende mer på soverommet enn i sofaen i stuen
:(
Ingen som kan gi deg litt avlastning?

:(
Ingen som kan gi deg litt avlastning?
Gubben når han er hjemme men han er på besøk hos faren på sykehuset i kveld. Men mini er i en periode nå hvor det kun er jeg som får roet han (ja vet jeg burde la gubben prøve men ender alltid med hylgråt i evigheter og en liten som våkner mer og mer jo lenger tid det går før han roer seg og jeg som må få han til å sovne igjen siden gubben må lufte hunden)

Blir vanskelig når man er 100 % tilbake i jobb :P har akkurat lagt snuppa... så litt tid for meg selv før jeg slokner :P døgnet kunne gjerne hatt flere timer :P men igjen... hadde brukt dem på å sove tenker jeg :P
Ser den ! Spent på hvor mye tid jeg har til overs når jeg begynner å jobbe igjen

Back
Topp