Skravletråd Oktober

Overtrøtt jente her... nekter å sove.. så trøtt at hun bare skriker. :(

Roligere onsdag ettermiddag enn vanlig.

For det første var mannen hjemme (hjemmekontor) sånn at vi slapp den "rekke å komme hjem før vi drar på barneidrett"
For det andre skulle ikke lillesøster på barneidrett siden hun har hatt feber idag, nå har hun bare 37,6 så vi håper det ikke blir noe mer utav det, så da var det jo bre "komme seg hjem til fotbakktreninga" da.
Og i det jeg har sendt eldstemann ned for å kle på seg fotballtøy kommer meldinga om at trening er avlyst pga en fotballkamp på bana de trener på i dag.

Vips, hele familien var hjemme til samlet middag, og ingen av ungene skulle på trening likevel.
så bare håper vi feberen blir borte uten at det blir noe mer utav det, sånn at lillesøster er klr for bhg i morgen.
Skarlagensfeber har vi ikke så lyst på, liksom.
En koselig familieettermiddag da:D
Håper formen til snuppa holder seg!

God kveld, damer!

Å det er slitsomt når de har sånne dager, snuppa sover siste luren sin nå :)

Så flink du er :D
Ja. Var på åpen barnehage så første luren ble litt amputert. Håpte han ville sove godt på andre luren men den ble knapt en liten time hvis jeg legger godviljen til. Satser på at det blir en god natt for han:-)

Overtrøtt jente her... nekter å sove.. så trøtt at hun bare skriker. :(
God kveld:D hva har du gjort idag?
Ja. Var på åpen barnehage så første luren ble litt amputert. Håpte han ville sove godt på andre luren men den ble knapt en liten time hvis jeg legger godviljen til. Satser på at det blir en god natt for han:-)
Hater sånne dager !!

Vært på babysvømming i Sandefjord svømmehall, så jeg gikk fram og tilbake. Støvsugde mens jeg lagde mat. La unge mens jeg spiste og har nå vaska gulvet :D

Ja får håpe det :)

Back
Topp