Skravletråd Oktober

Klart dere vil bruke en hytte som ligger på en sååå idyllisk plass:P;)
Du er flink som vanlig til å aktivisere barna:) teater høres gøy ut!
Haha, ja selvfølgelig vil vi nærmere havet. ;-)

Tja, noe må vi finne på for å unngå krangel :-P

Hadde planer om å besøke mamma, men tviler på at hun vil ha meg dit nå som jeg er så forkjøla... Regner ikke med jeg blir helt frisk til helga..
Mamma har kols (skjønn det den som vil, men heldigvis ikke så ille enda. Hun har aldri røyket, så hvorfor hun har fått det aner ingen..) så vil ikke utsette henne for denne kraftige saken.

Men mener jeg betalte 150 kroner for ultralydbildene. Ganske dyrt synes jeg faktisk, iogmed at det ene bildet vi fikk føltes det ut som hun bare tok for å ta ett, synes ikke det var noe spesielt.

Rart det er så forskjellig rundtom. :confused:

Ja en sånn prosess tar litt tid.. Men blir nok bra ;-)

Hårmodell du! Hva gjorde du da?
Ja, gjør nok det:) Gikk fra blast rødt, langt hår ned til midt på ryggen, og til knalll flammende rødt til midt på ørene.. "Fashion-klipp" d´lux.. så fryktelig ut og følte meg skamklipt.. Dro til frisørsalong et halvt år etter, og da var frisøren helt oppgitt over hvordan de hadde behandlet håret mitt.. Så hun gjorde sitt beste for å klippe det til og reparere skadene som hadde blitt gjort.. :o Eneste jeg var fornøyd med var rødfargen siden jeg var inne i en "knallrødt hår"-periode.. Men bestemte meg plutselig for å prøve svart, så nå har jeg hatt svart siden desember ifjor:) Men savner litt å ha rødt, men føler meg mer voksen med sort :P haha

Ja er noe med det ;-)

Er du frisør?
Nei, men alltid fått høre at det hadde passet meg:p Det og tatovør :´) Men jeg er for feig til å klippe og farge andre sitt hår, men mitt eget går helt fint :P Og jeg kan ikke tegne så hadde nok blitt saksøkt om jeg hadde tatovert noen :p

Men mener jeg betalte 150 kroner for ultralydbildene. Ganske dyrt synes jeg faktisk, iogmed at det ene bildet vi fikk føltes det ut som hun bare tok for å ta ett, synes ikke det var noe spesielt.

Rart det er så forskjellig rundtom. :confused:
Når jeg var med ei venninne på UL i forrige uke betalte hun 70kr, og fikk med både vanlig bilde og 3D.. Det var på St.Olav i Tr.heim ..

Det er sprekt å gå fra sort til blond!!:D
Mulig du trenger en runde til;)
Blir nok ikke helblond, da jeg ser syk ut som blond :´) Er tuppene bare som ble bleika igår kveld, men når jeg våkna idag når håret var tørka så var tuppene oransjerøde :o :p haha.. uff, tuppene skal bli røde etterhvert, men må nok bleike de en eller to ganger til for å få ønsket nyanse tenker jeg :)

Når jeg var med ei venninne på UL i forrige uke betalte hun 70kr, og fikk med både vanlig bilde og 3D.. Det var på St.Olav i Tr.heim ..
Jeg fikk med 3 bilder, ingen 3D og det ene var liksom ett bilde hun tok veldig raskt før vi var ferdige av hodet.. Virket hvertfall som hun tok det bare for å ta det.

Sånn hadde jeg også det igår, var en mann som snakka EKSTREMT høyt med noen, snakka mye om bygda og om politikken - veldig kjedelig når det blir sånn når jeg ville prøve å lese de to timene jeg satt der, men kan jo være det var en grunn til at han snakket så høylytt men hun derimot snakket veldig rolig så hørte nesten ikke hva hun sa.

Kom inn ei jeg snakka med også da men tviler på de som satt på andre siden av venterommet hørte samtalen våres liksom. :p

Det toppet seg på et vis da jeg for andre gang fikk alle detaljene om denne blodtrykksmplingen hennes... at man snakker sammen, er nå en ting, at man gjør det tvers over rommet er litt mer.... invaderende...

Jeg fikk med 3 bilder, ingen 3D og det ene var liksom ett bilde hun tok veldig raskt før vi var ferdige av hodet.. Virket hvertfall som hun tok det bare for å ta det.
Så kjedelig :( Man vil jo gjerne ha ordentlige bilder av den lille i magehuset.. Syns det var for dårlig av henne :/

Det toppet seg på et vis da jeg for andre gang fikk alle detaljene om denne blodtrykksmplingen hennes... at man snakker sammen, er nå en ting, at man gjør det tvers over rommet er litt mer.... invaderende...

Ja, synes folk burde ha litt respekt hvertfall. Disse som jeg snakket om satt RETT vedsidenav hverandre, så var jo litt spesielt. Følte liksom litt ubehag da det satt ei dame mellom meg og hun jeg snakket med, men tror ikke var noe katastrofe for henne liksom. :p

Så kjedelig :( Man vil jo gjerne ha ordentlige bilder av den lille i magehuset.. Syns det var for dårlig av henne :/

De andre ble bra da, så det var helt greit. Har også vært på 3D siden det og fikk masse fine bilder (men synes faktisk ikke alle de hun skrev ut på papir var de beste, på minnebrikken jeg fikk med har jeg mange jeg heller skulle ønske hun skrev ut men men, jeg har jo hvertfall bildene og kan skrive de ut om jeg selv ønsker det :D).

Back
Topp