Er du på jobb idag?Pause!!
Det var deilig nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du på jobb idag?Pause!!
Det var deilig nå
Hehe...håper du kom deg på do![]()

Haha, ja selvfølgelig vil vi nærmere havet. ;-)Klart dere vil bruke en hytte som ligger på en sååå idyllisk plass
Du er flink som vanlig til å aktivisere barnateater høres gøy ut!
Det var jo et godt stykkeOm vi kjører i ett tar det 3 timer. Regner med det tar litt lengre med smått i bilen![]()
Jobb pentFår vel gå å jobbe litt mer.![]()
Ja. Frister egentlig ikke noe særlig å sette seg i bil så lenge bare for ei helg. Men når hans foreldre ikke gidder å komme hit, så må vi ditDet var jo et godt stykke![]()
Det er gabske vanlig å ta betalt for henvisnibg
Ja, gjør nok detJa en sånn prosess tar litt tid.. Men blir nok bra ;-)
Hårmodell du! Hva gjorde du da?
Nei, men alltid fått høre at det hadde passet megJa er noe med det ;-)
Er du frisør?
Når jeg var med ei venninne på UL i forrige uke betalte hun 70kr, og fikk med både vanlig bilde og 3D.. Det var på St.Olav i Tr.heim ..Men mener jeg betalte 150 kroner for ultralydbildene. Ganske dyrt synes jeg faktisk, iogmed at det ene bildet vi fikk føltes det ut som hun bare tok for å ta ett, synes ikke det var noe spesielt.
Rart det er så forskjellig rundtom.![]()
Blir nok ikke helblond, da jeg ser syk ut som blond :´) Er tuppene bare som ble bleika igår kveld, men når jeg våkna idag når håret var tørka så var tuppene oransjerødeDet er sprekt å gå fra sort til blond!!
Mulig du trenger en runde til![]()
Jeg fikk med 3 bilder, ingen 3D og det ene var liksom ett bilde hun tok veldig raskt før vi var ferdige av hodet.. Virket hvertfall som hun tok det bare for å ta det.Når jeg var med ei venninne på UL i forrige uke betalte hun 70kr, og fikk med både vanlig bilde og 3D.. Det var på St.Olav i Tr.heim ..
Sånn hadde jeg også det igår, var en mann som snakka EKSTREMT høyt med noen, snakka mye om bygda og om politikken - veldig kjedelig når det blir sånn når jeg ville prøve å lese de to timene jeg satt der, men kan jo være det var en grunn til at han snakket så høylytt men hun derimot snakket veldig rolig så hørte nesten ikke hva hun sa.
Kom inn ei jeg snakka med også da men tviler på de som satt på andre siden av venterommet hørte samtalen våres liksom.![]()
Håper det gikk greit![]()
Så kjedeligJeg fikk med 3 bilder, ingen 3D og det ene var liksom ett bilde hun tok veldig raskt før vi var ferdige av hodet.. Virket hvertfall som hun tok det bare for å ta det.
Det toppet seg på et vis da jeg for andre gang fikk alle detaljene om denne blodtrykksmplingen hennes... at man snakker sammen, er nå en ting, at man gjør det tvers over rommet er litt mer.... invaderende...
Så kjedeligMan vil jo gjerne ha ordentlige bilder av den lille i magehuset.. Syns det var for dårlig av henne :/