Skravletråd Oktober

Da er det en liten powernap på mini før vi drar i åpen barnehage :-). Spent da vi ikke har vært på det før men hun vi skal med har gått der med de eldste barna og skryter veldig av barnehagen så blir nok veldig bra tenker jeg :-)
Så gøy:D kos dere masse!

Oh yeah. det er nydelig:)
Svigermor er også med.
Oj elsker nanbrød;)
Det er utrolig godt :)
Veldig lenge siden jeg har spist det også :oops:
Prøve å overtale mannen en dag ;)

Da er det en liten powernap på mini før vi drar i åpen barnehage :). Spent da vi ikke har vært på det før men hun vi skal med har gått der med de eldste barna og skryter veldig av barnehagen så blir nok veldig bra tenker jeg :)
Jeg var mye med OJ. Han koste seg stort. I morgen skal vi på åpen dag der med middag og lek.

Det er utrolig godt :)
Veldig lenge siden jeg har spist det også :oops:
Prøve å overtale mannen en dag ;)
Han gomler i seg og med hvitløk:P
Ja, gjør det;)
Svigermor er ikke så begeistret, hehe..men med for OJ sin del:P

Aha, ja det koster;)
Kan ikke gå til fotoknutsen eller lignende heller. for ikke de som har tatt de. Fotografen har de liggende inne på sin pc liksom og kan sette på navn også videre. justere farger...putte inn bamse etc.

regner med bruke 5000:eek:

Altså, ja. Jeg var her kanskje 8.32 og det var satt av tid 8.30, men nå er det ei stund siden... Ja, jeg sa fra da jeg kom og leverte lappen, de vet jeg er her. Ei som sitter og skal inn for blodprøve også. Siste som var der inne kom ut for 10 minutter siden, burde de ikke ta oss inn? Jeg må vente to timer ettet jeg drikker det også, det blir langt på dag det...

Han gomler i seg og med hvitløk:P
Ja, gjør det;)
Svigermor er ikke så begeistret, hehe..men med for OJ sin del:P
Skjønner den;)
Kanskje høre om noen besteforeldre har lyst her også;)

Altså, ja. Jeg var her kanskje 8.32 og det var satt av tid 8.30, men nå er det ei stund siden... Ja, jeg sa fra da jeg kom og leverte lappen, de vet jeg er her. Ei som sitter og skal inn for blodprøve også. Siste som var der inne kom ut for 10 minutter siden, burde de ikke ta oss inn? Jeg må vente to timer ettet jeg drikker det også, det blir langt på dag det...
Kjedelig at du må vente da:/
Håper du snart får komme inn nå :)

Kjedelig at du må vente da:/
Håper du snart får komme inn nå :)
Det skal liksom bli nok venting i dag, så jeg tenkte at det ikke var nødvendig å vente så mye FØR jeg begynner, og siktet på å komme presis, jeg er ellers ofte tidlig ute når jeg skal til legen. Og venter lenge, de er jo nesten aldri ajour. Men inn til blodprøve? Når nå en lege hentet sin andre pasient siden jeg kom?

Det skal liksom bli nok venting i dag, så jeg tenkte at det ikke var nødvendig å vente så mye FØR jeg begynner, og siktet på å komme presis, jeg er ellers ofte tidlig ute når jeg skal til legen. Og venter lenge, de er jo nesten aldri ajour. Men inn til blodprøve? Når nå en lege hentet sin andre pasient siden jeg kom?
Ja, det blir jo lang nok ventetid i etterkant. Du er jo en av de første pasientene også, så de kan jo liksom ikke være så forsinka heller:/

Back
Topp