Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt om denBroen
Den går på NRK, men har aldri sett før,
Prøver at det ikke skal bli for ofte daSå da blir det ofte det her![]()
Det hørtes koselig utGikk en liten kveødstur jeg og kb,koselig![]()
Finner den på nett-tvAldri hørt om den![]()
Fire er vel max, jaMener fire var det jeg fikk høre var akkurat innafor![]()
Som regel blir det ikke dt på denne tråden da tempoet er høytPrøver at det ikke skal bli for ofte da
Vil være på den sikre siden![]()
Så dumt daNopw har ikke det
Jada, bare verker noe veldig i korsrygg, stråler nedover bena etcFy fy! Det må du ikke gjøre igjen. Går det bra?
Er det jeg holder meg tolFire er vel max, ja
Bare hvile, egentlig. Vært alene hjemme med yngste. Hun er oppe med ipad da, ser tv på den, men var greit å være våken.Prøvd å få sove litt siden du er i senga?![]()
Pleier ikke være noe problem her inne neiSom regel blir det ikke dt på denne tråden da tempoet er høyt![]()
Hva da?Har begynt på ny serie her nå![]()
Kommer til å savne degNeida blir så fint det
Sleng beina i sofaen og slapp avJada, bare verker noe veldig i korsrygg, stråler nedover bena etc![]()
Ja, det er herligÅh, så gøy da![]()
Kanskje sjekke ut daFinner den på nett-tv![]()
Så deiligÅ så deilig ! Mannen sa han kunne ha snuppa mens jeg kom meg litt ut![]()
Bare hvile, egentlig. Vært alene hjemme med yngste. Hun er oppe med ipad da, ser tv på den, men var greit å være våken.
Ah, veldig greit at alle går overens og henger sammen daJa, det er herliggubbene våre jobber sammen også, så vi er en del sammen
![]()