Det må jeg også, men har glemt meg et par gangerMå faktisk sjekke at jeg ikke får for mange innlegg etter hverandre de gangene jeg har vært her ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jeg også, men har glemt meg et par gangerMå faktisk sjekke at jeg ikke får for mange innlegg etter hverandre de gangene jeg har vært her ;p
Ja, det tror jeg ogsåRegner med det gjør det
Glemt meg en gang idag. Ble 5 etter hverandre. Men hadde ikke trodd de var så stilleDet må jeg også, men har glemt meg et par ganger![]()
Tok rommet til 15 åringen, som i utgangspunkter var kontor før hun flyttet inn. Der var det mye rart fra både hun og ossOg fylt hele bilen vår med tomflasker, papp og annet rask som jeg dro å hev. Fornøyd med det!tok du og boden?
![]()
Jeg har måttet gi meg av samme grunn et par gangerMå faktisk sjekke at jeg ikke får for mange innlegg etter hverandre de gangene jeg har vært her ;p
Hva spiste du der da?Her ble det rett og slett middag på obs kafeen idag![]()
Bare få ungene i seng. Ehh, mannen gjør det kanskje, jeg og telefonen ligger jo i sengaRegner med det gjør det
Er greit det en gang i blant ogsåHer ble det rett og slett middag på obs kafeen idag![]()
Jeg kom aldri over fire, men synes jo det er i meste laget ogsåGlemt meg en gang idag. Ble 5 etter hverandre. Men hadde ikke trodd de var så stille![]()
Mener fire var det jeg fikk høre var akkurat innaforJeg kom aldri over fire, men synes jo det er i meste laget også
En gang må da gå greit![]()
Ja. Orka ikke lage noe hjemme. Sliten etter full opprenskning i bodenEr greit det en gang i blant også
Ja, det har jeg også hørtMener fire var det jeg fikk høre var akkurat innafor![]()
Flink du har vært daOjsann. Skulle bare flytte en eske i boden. Nå er stua full av ting som skal kastes, og boden rydda ganske fint![]()
Prøvd å få sove litt siden du er i senga?Bare få ungene i seng. Ehh, mannen gjør det kanskje, jeg og telefonen ligger jo i senga
TakkFlink du har vært da![]()
Hvilken serie?Har begynt på ny serie her nå![]()
Veldig koselig, barna er jevngamle og selvsagt bestevenner i følge de selvVar det koselig på venninnebesøk da?![]()
Så da blir det ofte det herJa, det har jeg også hørt![]()
Åh, så gøy daVeldig koselig, barna er jevngamle og selvsagt bestevenner i følge de selv![]()