Så braJa, kjapt og enkelt med litt salat og noen rundstykker fra fryseren, nå er vi alle 4 mette![]()
Det er vi her også nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJa, kjapt og enkelt med litt salat og noen rundstykker fra fryseren, nå er vi alle 4 mette![]()
Har planer om å rydde litt og sortere mer babyklær i kveld da. Snart i mål nåSom min dag da , bare at jeg har fått vasket 2 maskiner med klær og ryddet i kleskapet.
Jeg får ikke sove til kvelden om jeg sover nå, så satser heller på tidlig kveldSikter på den.
Hele familien hjemme nå, snart middag.
Lekse gjort og freden senker seg
Du må skravle du ogsp12257 innlegg... Skulle ikke dere klare 13000 her i dag da![]()
Er folk sååå opptatt idag?!41 minutter siden siste svar i denne tråden. Hva skjer?
Ja er på jobb fram til kl 1930Er du på jobb i dag?
Vel, ikke så kult legge ut bilde på genereltCome ooon!!!![]()
HahaSå absolutt.henger faktisk penger over sengen vår også da
intern spøk mellom meg og gubbis
![]()
Har 11-1930Hvordan vakt har du i dag?
Ja, må rydde klart til vaskedame i morgenÅ andre planer enn oss etter jobb![]()
Så herligÅ så deilig ! Mannen sa han kunne ha snuppa mens jeg kom meg litt ut![]()
Kjekt når oppskrifter går i arvJeg har fått oppskrift fra bestemors til mannen og den er veldig god![]()
Det er godtLaks til middag![]()
Joda, mel vi skravler mer når de fleste er ferdig med jobb, middag og denslags12257 innlegg... Skulle ikke dere klare 13000 her i dag da![]()
Jeg sover ca når som helst jeg... Men gutta skal på fotball om 20 minutter, så da er jeg alene med lillesøster, så muligens ikke sove. Har fått dusja u det minste.Jeg får ikke sove til kvelden om jeg sover nå, så satser heller på tidlig kveld
Har sklidd ut de siste dagene og det tåler jeg dårlig.
Jeg var hos fysio.41 minutter siden siste svar i denne tråden. Hva skjer?
Tidvis er vi det, jaEr folk sååå opptatt idag?!![]()
Godt vakt, den siste timenHar 11-1930![]()