Da er det vel ikke så lett å få lest noe, neiJeg prøver, men dere har begynt å skravle igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel ikke så lett å få lest noe, neiJeg prøver, men dere har begynt å skravle igjen![]()
Der bra , hva spiste du?Yes drt var det
Som min dag da , bare at jeg har fått vasket 2 maskiner med klær og ryddet i kleskapet.Jeg angrer også på at jeg ikke har sovet i dag. Må straks hente i barnehagen. Eneste jeg har fått gjort i dag er å lage middag. Hadde planer om å vaske klær, men vi får se.
Hehe, sånn som skjer. Skjedde forresten her i går ogsåOjsann. Skulle bare flytte en eske i boden. Nå er stua full av ting som skal kastes, og boden rydda ganske fint![]()
Du jaEh jo det gjør vi![]()
Huff daGod dag! Sovnet rundt 3.30.….
Føles ut som jeg er full i grunn
Denne pausen din er en dårlig ide!!840 innlegg igjen, må skravle litt mer pp høytider nå
He he så herlig daFlott! Barna sitter å gjør lekser, og krangler med hverandre...... mandag...![]()
Nopw har ikke detHuff dafått sove litt på dagen da??
Neida blir så fint detDenne pausen din er en dårlig ide!!![]()
NOT!He he så herlig da![]()
Sikter på den.Høres ut som en god plan å sove litt etter middag da ja![]()
Det var kjempegodtDet høres fantastisk ut.
Ble sulten nå
Hektisk start på dagenGod formiddag til deg også.
Kom sent på i dag, du
Come ooon!!!God formiddag ja
bilde, hehe...vel vel...maybe![]()
God ettermiddagGod dagsnuppa sovna i senga si i dag
har begynt litt å smårydde hva er planen deres i dag ?
Jeg har fått oppskrift fra bestemors til mannen og den er veldig godTror gubben bruker den moren brukte da hun laget selv![]()