Skravletråd Oktober

Jeg har lagd en god del ganger, det er noe av det beste mannen vet, jeg er veldig glad i det, og nå har vi fått eldstemann til å like det, lillesøster vil bare såvidt smake, men broren var vel 5-6 før det løsnet han også, så vi bare sier hun må spise litt, så får hun spise mest pølse og annet tilbehør også håper vi
Mannen liker det veldig godt her også :)
Han er vokst opp med det. Jeg derimot fikk det aldri servert hjemme.

Litt trøtt jeg også, men mest sliten. Ikke fått gjort noe i dag:/

Vært på jobb
Vært på bekkentrening hos fysio
Kommet hjem og startet vaskemaskina, og spist
Landet på sofaen.

Vurderer å sove på sofaen, eller ta en dusj (den jeg ikke tok i går) og sove på senga.

Men så har jeg sett feil på klokka, den er jo snart halv fire jo. Mao bare 30 minutter til alarmen "opp og hopp, må hente unger" går... da rekker jeg i alle fall ikke dusje og sove...

Mannen liker det veldig godt her også :)
Han er vokst opp med det. Jeg derimot fikk det aldri servert hjemme.

Vi spiste det mye i min barndom, så både jeg og mannener oppvokst med det, og det blir også våre unger

Vært på jobb
Vært på bekkentrening hos fysio
Kommet hjem og startet vaskemaskina, og spist
Landet på sofaen.

Vurderer å sove på sofaen, eller ta en dusj (den jeg ikke tok i går) og sove på senga.

Men så har jeg sett feil på klokka, den er jo snart halv fire jo. Mao bare 30 minutter til alarmen "opp og hopp, må hente unger" går... da rekker jeg i alle fall ikke dusje og sove...
Jeg angrer også på at jeg ikke har sovet i dag. Må straks hente i barnehagen. Eneste jeg har fått gjort i dag er å lage middag. Hadde planer om å vaske klær, men vi får se.

Jeg angrer også på at jeg ikke har sovet i dag. Må straks hente i barnehagen. Eneste jeg har fått gjort i dag er å lage middag. Hadde planer om å vaske klær, men vi får se.

Jeg har ikke laget middag.

Lurer på om mannen henter i bhg, må avklare. I alle fall kommer han hjem til middag.

Så jeg kan sove etter middag da

Jeg har ikke laget middag.

Lurer på om mannen henter i bhg, må avklare. I alle fall kommer han hjem til middag.

Så jeg kan sove etter middag da
Høres ut som en god plan å sove litt etter middag da ja:)

Hørtes godt ut :)

Her blir det fylt kylling, med bacon rundt. Fløte gratinerte poteter og sopp som er stekt i creme fraiche :)
Det høres fantastisk ut.
Ble sulten nå

Flott! Barna sitter å gjør lekser, og krangler med hverandre...... mandag... :confused:

Got to love it....

Skal stikke og hente min skolegutt nå så får han begynne på leksa før søstra kommer hjem. Om han ikke insisterer på å gjøre den etter middag da, som han tidvis gjør og aldri lærer at er dumt....

Ojsann. Skulle bare flytte en eske i boden. Nå er stua full av ting som skal kastes, og boden rydda ganske fint ;)

Back
Topp