Er fortsatt sånn her ogsåmammahjerter smelter bra da![]()
Roper på mamma og pappa når hun våkner. Blir så glad når vi kommer inn til henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fortsatt sånn her ogsåmammahjerter smelter bra da![]()
Hva står på menyen denne uka?
Jeg har ikke fått planlagt :/
Skal bort i helga, så det er bare 4 dager da![]()
aaw. søtt daEr fortsatt sånn her også
Roper på mamma og pappa når hun våkner. Blir så glad når vi kommer inn til henne![]()
Vi skal på hytteturhakke planlagt noooe denne uka :O bør kanskje gjøre detvi skal og vekk i helga, så blir bare fire dager her og.
hvor skal dere?
Hun er 2,5 åraaw. søtt dahvor gammel er hun ?
gleder meg til den tiden hvor hun kan si mamma og pappa altsåHun er 2,5 år![]()
Her snakker hun jo masse nå og har gjort det en stundgleder meg til den tiden hvor hun kan si mamma og pappa altså![]()
så koseligVi skal på hyttetur
Enn dere?
Hehe, noe positivt altsåfor å si det slik så sliter hun ikke med å bæsje lengrenå er det hver dag, og en kjapp affære å få unnagjort
![]()
ja. herlig alder hun er iHer snakker hun jo masse nå og har gjort det en stund
Veldig gøy det også![]()
Det blir nok veldig koseligså koseligvi skal til hjemplassen vår. der begge våre foreldre bor
så linnea får se alle besteforeldrene sine igjen
![]()
Ja, det skjer utrolig mye hele tidaja. herlig alder hun er i![]()
ja, noe positivt er detHehe, noe positivt altså![]()
tar 4 timer med bil å kjøreDet blir nok veldig koselig
Bor dere langt unna familien?
ja. utviklingen går så fort med disse!Ja, det skjer utrolig mye hele tida![]()
Ja, da blir det vel ikke så veldig ofte dere får dratt. Regner med besteforeldrene gleder seg ogsåtar 4 timer med bil å kjøre![]()
Hell i uhell. Håper bæsjen fortsetter å komme etter tannaja, noe positivt er dethun har slitt veldig med luftsmerter og bæsjer ikke hver dag. får mme, så det er jo ikke helt heldig. men nå er det problemet løst i alle fall
![]()
Ja det var godt spørsmålHva står på menyen denne uka?
Jeg har ikke fått planlagt :/
Skal bort i helga, så det er bare 4 dager da![]()
Greit det også, men må snart finne ut hva vi skal ha i dag. Ser ut til at det blir pastaformJa det var godt spørsmålikke tenkt så langt ...
INGEN planer og det er digg
![]()